Youghurt & rijstwafel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Youghurt & rijstwafel

Voor in de cut, of gewoon als eiwitrijk tussendoortje. Ik vind youghurt alleen maar wat saai.

Je neemt gewoon een halve liter youghurt en breekt 1/2 rijstwafel(s) in kleine deeltjes. Zo heb je precies cornflakes, maar dan gezonder

Originally posted by Nemesis View Post
    Voor in de cut, of gewoon als eiwitrijk tussendoortje. Ik vind youghurt alleen maar wat saai.

Je neemt gewoon een halve liter youghurt en breekt 1/2 rijstwafel(s) in kleine deeltjes. Zo heb je precies cornflakes, maar dan gezonder
    hm mischien ook een idee is om hier een eiwit poeder met aarbij-chocolade of vanille smaak aan toe te voegen anders is het zo smaakloos:]

Comment

Hou er wel rekening mee dat rijstwafels een hele hoge glycemische index hebben, de grote veranderingen in je bloedsuiker die hierdoor optreden zorgen er weer voor dat je erg snel honger krijgt na het eten hiervan...
      In de cut kies je beter voor langzame koolhydraten met veel vezels, zorgen voor een veel voller gevoel dat ook nog eens een stuk langer aanhoudt, veel minder afzien dus.

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
        Hou er wel rekening mee dat rijstwafels een hele hoge glycemische index hebben, de grote veranderingen in je bloedsuiker die hierdoor optreden zorgen er weer voor dat je erg snel honger krijgt na het eten hiervan...
        In de cut kies je beter voor langzame koolhydraten met veel vezels, zorgen voor een veel voller gevoel dat ook nog eens een stuk langer aanhoudt, veel minder afzien dus.
        Dat wist ik niet

Comment

heb ik ook niet bij nagedacht. maar toch zijn chinezen allemaal mager..... ?
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
            heb ik ook niet bij nagedacht. maar toch zijn chinezen allemaal mager..... ?

die eten ook niet echt vaak rijstwafels?!?!....d8 meer iets van rijstballetjes enzo (kroepoek mischien)

beetje afwijkend onderwerp..hehe maar toch :P!?
            Last edited by Spiros; 28-03-2007, 07:30.

Comment

Niet echt een combi vind ik.. Zo'n gespleten rijstwafel in je yOghurt.
              VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X