een stevig ontbijtje

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb in het weekend een hotel genomen met zo'n gezondheids arregement.
    Daar kreeg ik verse tonijn zo goed als rauw met salade en dat was heeeeeeeeel lekker en een bron van eiwitten.
    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Tonijn is inderdaad ook een goede eiwitbron. Wat wel een beetje mist bij een salade zijn de kh, maar verder is het niet slecht.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        Stevig ontbijt van de sterkste ophaler:

*350 gram havermout gemengd met 400 ml gekookte melk. Een eetlepel honing en een eetlepel gebroken lijnzaad er doorheen mengen.

*250 ml water gemengd met 30 gram weipoeder.

*Een grote sinaasappel.
        Is dat een geintje?? Ik eet smorgens ook havermout maar echt geen grote hoeveelheid. Net even gekeken naar mijn pak havermout en daar zit 450 gram in. Ik snap echt niet dat jij bijna een heel pak weg krijgt. Liever jij dan ik in ieder geval .

Comment

Ik heb toch al vaker gezegd dat ik een vreetmachine ben? Ik moet ook wel. Ik wil mee gaan doen aan sterkste man wedstrijden.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Druivensuiker heeft niet bijster veel meerwaarde boven gewone suiker hoor, het is alleen ook geschikt voor diabetespatiënten geloof ik.
            Voor alle duidelijkheid: alleen in noodgevallen - bij een hypo of te lage suikerspiegel - is druivensuiker geschikt voor diabetici. Het heeft in dat geval het voordeel dat ze veel sneller opgenomen wordt dan gewone suiker.

Comment

ik gebruik brinta voor mijn ontbijt, je hebt ook brinta fruitvit, daar zitten rozijnen en dergelijke in, meer suikers dus, is dat beter dat je ook een lading suikers in je ontbijt hebt of beter de gewone brinta aanhouden?

Comment

ik pak sochtends altijd brintashake met whey en water en later op de dag nog een en mijn gewone eten dag erbij.en twee x fruit

Comment

Bedankt voor deze info en bump.
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X