Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Denk geen mg, denk gr. Verder is het inderdaad goed te doen.
Als ik geen melk meer heb gooi ik gewoon wat water en 500gr kwark in de blender. Zie daar een prachtige "kwarkdrink".
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Probeer het maar eens. Kwark en een half glas water of misschien nog iets minder in de blender. Is exact een drinkyoghurt. Eventueel kun je er nog fruit of iets dergelijks bijgooien voor wat zoetigheid.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Had deze topic ook niet gezien, het is idd nogal een bump maar wel leuk zal het eens proberen want heb een paar keer kwark geprobeerd en vind het 3x niks.. toch zie ik dat zo'n beetje iedereen kwark opneemt zijn voedingsschema.. drinkyoghurt daarintegen klinkt stukken aantrekkelijker voor mij.
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Comment