Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
uhm ik koop het bij een gewone AH geen xl ... ligt r maar net aan of die AH het heeft.. hoeft geen xl te zijn dus, want hier in enschede hebben ze trouwens geeneens een AHxl dusja
uhm ik koop het bij een gewone AH geen xl ... ligt r maar net aan of die AH het heeft.. hoeft geen xl te zijn dus, want hier in enschede hebben ze trouwens geeneens een AHxl dusja
Sommige kleinere AH's hebben van Zaandam toestemming gekregen om een aantal XL artikelen in hun assortiment te voeren mits het hardlopende artikelen zijn of mits er in de buurt geen XL zit.
verschild nix van het vanille en aardbij ijs van bv. AH huismerk (euroshopper) want het mist natuurlijk wel suiker en een aantal vetten dus het smaakt niet naar het beste ijs wat je ooit gegeten hebt, maar het is wel lekker hoor!
Qua smaak zal het idd never nooit niet het beste zijn. Wat dat betreft is Australian het beste ijs op de planeet (naar mijn mening dan).
Heb vandaag de aardbeienvariant open gemaakt. Zie ik tot mijn grote verbazing dat het bakje maar voor de helft gevuld is. Dus ik pak het andere bakje en die is ook maar half vol.
Bij de vanile versie was dit niet het geval. Dit is toch niet normaal of wel?
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment