´Shake´ it up

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hoe weet je of het wel of niet een xl is? Want ik ben ook al twee keer voor niks langs een ah gegaan....

(voor de smokkelmaaltijd van zondag!)

Comment

uhm ik koop het bij een gewone AH geen xl ... ligt r maar net aan of die AH het heeft.. hoeft geen xl te zijn dus, want hier in enschede hebben ze trouwens geeneens een AHxl dusja

Comment

Originally posted by Spiros View Post
        uhm ik koop het bij een gewone AH geen xl ... ligt r maar net aan of die AH het heeft.. hoeft geen xl te zijn dus, want hier in enschede hebben ze trouwens geeneens een AHxl dusja
        Sommige kleinere AH's hebben van Zaandam toestemming gekregen om een aantal XL artikelen in hun assortiment te voeren mits het hardlopende artikelen zijn of mits er in de buurt geen XL zit.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Spiros View Post
          verschild nix van het vanille en aardbij ijs van bv. AH huismerk (euroshopper) want het mist natuurlijk wel suiker en een aantal vetten dus het smaakt niet naar het beste ijs wat je ooit gegeten hebt, maar het is wel lekker hoor!
          Qua smaak zal het idd never nooit niet het beste zijn. Wat dat betreft is Australian het beste ijs op de planeet (naar mijn mening dan).

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            Qua smaak zal het idd never nooit niet het beste zijn. Wat dat betreft is Australian het beste ijs op de planeet (naar mijn mening dan).
            ja nja..uit de supermarkt vind ik dan Ben en Jerry´s en ook wel Australian Homemade wel de beste.

Maja nix gaat boven ´´De Hoop´´ in Blaricum :P. hehe

Comment

Omdat ik nooit in Blaricum kom (wat ook logisch is gezien ik in Tilburg woon) heb ik geen flauw benul van hoe dat ijs dan zou moeten smaken..

Goed, ieder z'n voorkeur dus.

Comment

haha ja ok ik kom er nu ook haats nooit meer, maar toe ik nog in hilversum woonde kwam ik er wel regelmatig..

Van der poel is ook goed..die hebben echt aparte smaken :P

ja nja..pcies ider z´n voorkeus dus ja

Comment

Heb vandaag de aardbeienvariant open gemaakt. Zie ik tot mijn grote verbazing dat het bakje maar voor de helft gevuld is. Dus ik pak het andere bakje en die is ook maar half vol.

Bij de vanile versie was dit niet het geval. Dit is toch niet normaal of wel?

Comment

Weet ik niet....want ik heb nu 4 ah's gehad en ze verkopen het nergens

Comment

Kun je het ook niet bestellen via zo'n bezorgservice van albert heijn?
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        dunno.

Ik ga ze zo eerst even bellen. Ik wil het nu hebben ook!

Comment

Originally posted by Kevf View Post
                          dunno.

Ik ga ze zo eerst even bellen. Ik wil het nu hebben ook!
                          Heb Freeeze even een mail gestuurd voor de verkooppunten in Grunn.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Het is te bestellen via Albert.nl

Comment

Ik kan anders alleen kiezen uit deze lijst:

Merk
                              Waar zie jij het staan?

Comment

Als dat het geval is dan hebben ze het geschrapt van de lijst. Je kunt als het goed is wel een email sturen naar Albert met speciale verzoeken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X