cornflakes is het wat.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Met een maatbeker, heel simpel hoor. Heb de hoeveelheid Brinta nu trouwens opgeschroefd naar 150 gr.

Comment

Gewoon met een electronische keukenweegschaal.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Met een keuken weegschaal kom je een heel eind.
        Who's the Chef

Comment

Ik zou ook kiezen voor brinta/havermout als ik jou was!!!.

maar kies er dan voor om brinta op water tedoen want melk word je huid dikk van

Comment

Originally posted by sjaak Zeeland View Post
            Ik zou ook kiezen voor brinta/havermout als ik jou was!!!.

maar kies er dan voor om brinta op water tedoen want melk word je huid dikk van
            Lulkoek. Zeg dan gewoon eerlijk dat je die 35 calorieeen die magere melk levert per 100 ml niet extra bij ide havermout wilt! Magere melk helpt slank te worden en spiermassa op te bouwen! Alleen als je extreem wilt cutten moet je magere melk door water vervangen.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

melk....heb ik al bijna 8 weken niet gedroken zeg..hoe smaakt het weer..

Comment

Ik eet cornflakes alleen als tussendoortje tel ik niet eens mee met mijn schema . Is wel lekker maar als je het wilt vervangen voor havermout is het een no go.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                  Ik eet cornflakes alleen als tussendoortje tel ik niet eens mee met mijn schema . Is wel lekker maar als je het wilt vervangen voor havermout is het een no go.
                  Hoezo neem je alle 'minder goede' spullen niet op in je voedingschema als ik vragen mag? Ze leveren toch echt allemaal eiw/kh/vet en kcal..

Comment

Omdat de mindere dingen/tussendoortjes niet vast staan maar gewoon voor (af en toe).

Ze leveren wel allemaal vet op maar ik wordt maar niet dikker, krijg wel meer massa maar wordt niet dikker. Sta nu op zo'n 9% bf en 79kg dus gaat helemaal de goede kant op. Echter zijn er mensen vooral endo's die er weer erg slecht tegen kunnen.
                    Last edited by Nex-; 16-05-2008, 19:21.

Comment

Originally posted by Gauner View Post
                      Hoezo neem je alle 'minder goede' spullen niet op in je voedingschema als ik vragen mag? Ze leveren toch echt allemaal eiw/kh/vet en kcal..
                      Eens.
                      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                        Sta nu op zo'n 9% bf .
                        Vraag: hoe heb je dat gemeten?
                        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Op de sportschool en nadat iedereen het hier had bevestigd.

Comment

Cornflakes heeft ook een hogere glycemische index.

Comment

Ik doe cornflakes altijd door de kwark heen, omdat ik kwark `droog´ geen vreten vind..
                              Misschien niet zo gezond, maar dat maakt mijn kwark redelijk... haha
                              You cannot replace a legend, you have to create your own...

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                                melk....heb ik al bijna 8 weken niet gedroken zeg..hoe smaakt het weer..
                                melk ik heb 1glas gedronken op 28mei 2007. De dag na mijn wedstrijd. Daarvoor had ik het ook al +-half jaar niet gedronken

Melk is voor baby's

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X