Ontbijtshakeje

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    Ook s'morgens vroeg met vetten beginnen is niet ideaal. Begin de ochtend liever met koolhydraten en proteine ipv vetten. De vetten bewaar ik voor de middag.
    Hoezo geen vetten in de ochtend? Ik neem zelf ook vrijwel geen vetten rond mn training en als ik er ook geen neem in de ochtend, blijven er nog maar 2 maaltijden over waar vet bij kan in de middag/avond.
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Hey General,

Shit man heb gelijk trek in die shake, het is zondag en ik heb geen slagroom in huis.

thanx he, nu heb ik echt trek in die shake en moet ik een dag wachten voordat ik hem kan maken.

zou je dit soort heerlijkheden voortaan op een doordeweekse dag willen plaatsten

Comment

zo erggg!

en dan had ik die choco chake van Falstyr nog niet eens gelezen

Comment

een chake? is dat een geshakte cake ofzo?
          23 jaar/ 77 kilo/ 1,80m/ 6-7% bf

Comment

neem zelf altijd
            wei
            met brinta 100Gr
            300ml melk *half volle*
            200ml water

en dan gewoon 4 plakke brood met kip
            als ik beetje wakker ben
            gewoon ogen dicht en eten haha

Comment

Originally posted by DarkR4ge View Post
              een chake? is dat een geshakte cake ofzo?
              lol,

shake excuus, shake, excuus

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                U wilt eten, maar heeft 's ochtends geen honger? U wilt wel eten, maar "kunt" het gewoonweg niet? U wilt graag eten bij uw ontbijt, om een medehulk te worden? Vreest dan niet, want ik heb de oplossing.

Men neme:
                1 scoop wei
                300ml volle melk
                200ml verse slagroom (geen gesuikerde rotzooi).
                Men donderde al dees bij elkander in den shakebeker. Men schudde als ware diens leven op het spel, gedurende luttele seconden. Men drinke de shake op.

En nadere berekening leert dat dit plusminus 955kcal levert zonder enige moeite. En, als je dan nog wat extra wilt bulken, neem je er gewoon een paar eieren bij, je gooit er een schep weightgainer in, wat havermout, wellicht wat lijnzaad voor wat vezels, etc. etc.

Enjoy.
                Hmm lekker Shake Salmonella

Comment

De kans op salmonella is slechts marginaal. De gevolgen ervan ook, tenzij je een koter bent, of bejaard. En het aandeel van die bevolkingsgroep op dit board is nagenoeg nul. Geloof dat we een of twee man onder de 15 hebben zitten...
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ook qua bejaarden zitten we hier nog gunstig. Ik geloof dat de oudsten hier rond de 50 zijn.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik heb zojuist een brute nieuwe blender gescoord en met deze shake ga ik hem inwijden.

Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Originally posted by Heineken View Post
                        Ik heb zojuist een brute nieuwe blender gescoord en met deze shake ga ik hem inwijden.

heeft ie vleugels ?? en een turbo knop ??
                        De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

deze ga ik is knalle thnx mensjes ik kan zeker 7 keer 1000 cals gebruiken Grtzzz

Comment

Dude, let nou eens op de datum van een topic en als je dan niks nuttigs te melden hebt, post dan niks.
                            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X