Havershake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Havershake

Voor allen die s'morgens geen zin hebben een gans bord havermoutpap naar binnen te werken.

400ml halfvollemelk
    1scoop whey (nu gebruik ik chocoladesmaak)
    100gr havervlokken

alles in de blender.Ook te gebruiken als tussendoor.

Enjoy..
    getting back in shape...

ik doe net hetzelfde stond zo op men voedingschema

Comment

Lekker!!
      Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

havermout hecht wel minder goed dan brinta toch? laatste keer dat ik havermout dronk bleef de helft onderin mijn shaker hangen

Comment

ik doe dit ook.. vooral als ik smorgens niet veel tijd heb..
          gaat lekker snel binnen!

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
            havermout hecht wel minder goed dan brinta toch? laatste keer dat ik havermout dronk bleef de helft onderin mijn shaker hangen
            Voordeel is dat je van havermout zo 200g in de blender kan gooien, als jij dat met brinta ook kan doen.... bij mij bleef havermout ook altijd onderin de blender plakken, om de een of andere vage reden nu opeens niet meer, ik heb nu ook andere havermout van de euroshop maar betwijfel of het daar aan ligt.

Comment

dit si ook mijn ontbijt alleen neem 150gr havermout en neem gewoon water om te mengen. Daarna heb je een lekker blok in je maag liggen

Neem er alleen nog wel 3 omega capsules + 1 b50 tab erbij in mee. En 2 dbolletjes
              eat eat eat and look like a freak!

Comment

Heb ik ook soms,het scheelt wel als je de melk 1 min. verwarmt in de microgolf.Op die manier lossen de havervlokken beter op in de melk.
                getting back in shape...

Comment

de ochtend eens uitproberen, heb altijd te weinig tijd om s'ochtends te eten, gebeurt meestal in de keuken op het werk (daar hebben ze me al veel rare dingen zien maken in de blender )

Comment

Ik maak deze shake ook regelmatig.. maar toch lost het niet helemaal goed op..het begin kan ik gewoon drinken alleen op het einde dan blijft er nog een hoop onderin me shakebeker liggen!

Comment

Doe er dan een klein beetje brinta bij. Dan blijft de havermout beter drijven, omdat je een wat dikkere shake krijgt.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

maar het moet ook nog een beetje drinkbaar zijn gen:P maar echt er moet whey bij anders is het niet te zuipen. maar zal ik proberen met de melk iets te verwarmen en dan te blenden.

@ hugehollander. mijn moeder blijft ook versteld staan zeker toen ik de eerste keer brinta met water en whey naar binnen kieperde.

Comment

De melk + havermout even 15-30 minuten laten staan.. dan pas de whey erbij en shaken; dan blijft er vrijwel niks onderin vastzitten.

Ik heb dit overigens met Vanille; Aardbei en chocolade smaak geprobeerd.. Chocolade smaak whey in deze shake is echt NIET te drinken naar mijn mening; vanille en aardbei kunnen er wel goed mee door

Comment

ik maak deze met soja melk (ben koemelk intollerant). smaakt erg lekker en zoet
                            To fear death is to limit life.

Comment

Je moet toch juist die whey nemen om uit je catabole staat te komen en je cortisol gehalte weer op peil te krijgen?

Verpest je dit niet als je het bij melk gooit en niet een aparte whey shake neemt zo'n 30 min voor ontbijt?
                              Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X