ik maak altijd ene grote ketel handig is de diepvries
1 kilo varkensvlees in stukjes (mag ook kip filet maar dan is de bak tijd korter anders wordt te droog van smaak)
half kilo uitjes klein snijden
6 tomaten grover snijden
2 blikjes tomatenpuree
sambal naar smaak toevoegen
2 blikken perziken)kan ook met ananas maar dan is het zuurder van smaak)
stokbrood
Bak de vlees bruin en doe de stukje ui erin wat je gesneden hebt
goed bakken.
Nu opletten meestal gaan ze hier de mis in.De perzikken sap opvangen en de een blik stukjes maken en de ander blik in de ijskast zetten (is handig voor af tekoelen als je teveel sambal erin heb gedaan.
De opgevangen sap doe je in erbij bij het vlees en ui daarna de tomaat erin
en dan lekker 3 kwartiers laten sudderen.doe de sambal erbij naar smaak
meestal is twee thee lepeltjes genoeg.De kleine stukje perzikken wat je klein heb gesneden doe je er ook bij.
erna doe je tomatenpure erbij en je kan de saus dikker maken met maizena
lekker bij stokbrood of bij friet.en dan lekker perzikken wat je in de ijskast lekker koel is kan je erbij eten en geloof mij maar als je te pittig heb gemaakt is het gekoelde perzik heerlijk
eet smakelijk
eet smakelijk
1 kilo varkensvlees in stukjes (mag ook kip filet maar dan is de bak tijd korter anders wordt te droog van smaak)
half kilo uitjes klein snijden
6 tomaten grover snijden
2 blikjes tomatenpuree
sambal naar smaak toevoegen
2 blikken perziken)kan ook met ananas maar dan is het zuurder van smaak)
stokbrood
Bak de vlees bruin en doe de stukje ui erin wat je gesneden hebt
goed bakken.
Nu opletten meestal gaan ze hier de mis in.De perzikken sap opvangen en de een blik stukjes maken en de ander blik in de ijskast zetten (is handig voor af tekoelen als je teveel sambal erin heb gedaan.
De opgevangen sap doe je in erbij bij het vlees en ui daarna de tomaat erin
en dan lekker 3 kwartiers laten sudderen.doe de sambal erbij naar smaak
meestal is twee thee lepeltjes genoeg.De kleine stukje perzikken wat je klein heb gesneden doe je er ook bij.
erna doe je tomatenpure erbij en je kan de saus dikker maken met maizena
lekker bij stokbrood of bij friet.en dan lekker perzikken wat je in de ijskast lekker koel is kan je erbij eten en geloof mij maar als je te pittig heb gemaakt is het gekoelde perzik heerlijk
eet smakelijk
eet smakelijk
Comment