Gezonde cruesli van havermout..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezonde cruesli van havermout..

Tenminste ik neem aan dat het gezond is, wat denken jullie

Gezien ik havermout pap echt niet te eten vind, maar havermout wel erg gezond is en lang vult, heb ik er dit van gemaakt..
    Een beetje van het internet en een beetje van mezelf :-D

+/- 150 gr. havermout, 1,5 lepel honing voor het knapperige en een papje van wat lepels zoetstof (naar smaak ik deed er 3) en wat water..

Dit ong. 45 minuten roosteren op de bakplaat in de oven op 150 graden..

Lekker in je yoghurt oid..

Groetjes!

Originally posted by Evy_JD View Post
    Tenminste ik neem aan dat het gezond is, wat denken jullie

Gezien ik havermout pap echt niet te eten vind, maar havermout wel erg gezond is en lang vult, heb ik er dit van gemaakt..
    Een beetje van het internet en een beetje van mezelf :-D

+/- 150 gr. havermout, 1,5 lepel honing voor het knapperige en een papje van wat lepels zoetstof (naar smaak ik deed er 3) en wat water..

Dit ong. 45 minuten roosteren op de bakplaat in de oven op 150 graden..

Lekker in je yoghurt oid..

Groetjes!
    vind het ook slobber en eet het zelf puur ongekookt met melk,water of in de kwark.
    deze staat al bij de recepten alleen een beetje anders en makkelijker.
    havermout 2 min. bakken,nootjes na behoefte erbij en dan nog 2 minuutjes,(wel blijven roeren,dan gas uit honing erbij,roeren in een ondiep bord of bakje kiepen en af laten koelen. eet smakelijk
    voer eendjes,geen oorlog

Comment

Is puur even wennen aan de smaak.. maaruh..

Melk aan de kook brengen -> pit omlaag -> 2 rauwe eieren erdoor kloppen -> havermout erbij -> hand noten met rozijnen en dat soort ongein erdoorheen -> even wachten tot het weer lichtelijk borrelt en vooral constant blijven roeren! -> in een bord gieten -> schep honing eroverheen -> klontje becel omega boter erop -> HOPPA een KAMPIOENEN MAALTIJD!

Dit eet ik elke morgen na mijn 2 banenen en mijn Whey shake rond haf 7 en om 9 uur/half 10 werk ik mijn eerste boterhammen pas weer naar binnen.
      "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Lol vreet mijn havermoet ook gewoon ongekookt door mijn melk. Kwam er gister pas achter dat je 't hoort te koken . maar vindt 't prima te doen met whey erbij.
        "Rapapapa" - Ome Willem

Comment

anders ik wel, ik ben inmiddels helemaal verzot op havermout....ik vind dat zoveel lekkerder dan brinta.

bij brinta kon ik 40gr en dan 400ml melk (en 30gr vanille whey) en dan vond ik het niet te vreten.
          nu doe ik 's ochtends 100gr havermout 300ml melk en 15gr whey, en dat 2 keer.... (aardbei whey)

dan nog 's avonds...omg ik hou echt van havermout :P
          BW: 75kg ---- Begonnen: 1 nov 2008
          BP1x92,5 ----- Incline press: 1x75kg ----- Dlift: 1x160kg ----- Front Squat: 1x95kg

Comment

Kijk een kenner! havermout heeft een exentrieke smaak maar zodra je die weet te waarderen dan is het echt niet mis.. smaak papillen zijn gewoon te trainen..
            "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

havermout gooide ik voorheen gewoon door de wheyshake heen, vertraagd de opname iets maar daar hield ik me niet zo mee bezig.
              je kan het ook door de kwark gooien smaakt prima.
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X