Lekkere Shake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lekkere Shake

Shake die ik deels van YouTube heb en de rest van de dingen door eigen ervaring.

Je neemt ongeveer 200 ML Water en doe het in je blender, doe hierbij een bevroren banaan, 1 schepje vanille ijs(light is zo slecht nog niet), en klein scheutje Chocomel Mokka(hoeft echt maar weinig te zijn) en optioneel nog een paar ijsblokjes voor een soort 'slush' achtig effect en het is iets kouder.

Breek de banaan wel in stukjes zodat het niet té lang duurt maar na even blenden heb je een heerlijke milkshake achtige shake, smaakt lekker en is naar mijn weten niet eens zo slecht voor je.

beetje whey erbij voor extra proteine??
    ff in de koelkast en smikkelen maar, lekker voor de bulk en voor "de lekker" natuurlijk
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
      beetje whey erbij voor extra proteine??
      ff in de koelkast en smikkelen maar, lekker voor de bulk en voor "de lekker" natuurlijk
      Ooooh whey was ik vergeten erbij te zetten was wel de bedoeling, bedankt!
      Je neemt ongeveer 200 ML Water EN 1 á 2 schepjes whey het liefst chocola smaak maar dat ligt aan je voorkeur.

Ik had gehoord dat je whey shakes beter niet pre-mixed kan bewaren dus is het handig om deze shake alvast te maken, in de koelkast te zetten het dan in je shakebeker doen met wat whey beetje schudden en je hebt een lekkere shake!
      Last edited by BigAssMoFo; 14-06-2009, 21:58.

Comment

haha ja wel whey erbij anders ken je er gewoon een bij de mac halen ahah maar klinkt lekker

Comment

ik ga het eens proberen, maar met magere melk i.p.v water, ben niet zo een fan van shakes met water

Comment

Whey shakes met water vind ik ook niet zo geweldig.
            Melk is zeker beter imo
            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

zeikerds, het hoeft niet lekker te zijn als je maar groeit
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Dat is wel weer waar. Maar ik hoef de kcal's van de melk niet weg te houden. Dus kan het net zo goed met melk doen. Niet?

Comment

En melk bevat nog een geringe hoeveelheid calcium

Comment

Ik denk dat ik iets mis... Want wat voor verbeterend iets zit er zo in die whey? Vind die lading suiker niet opwegen tegen een beetje smaakverschil.
                    Vind t trouwens met water beter weg te krijgen dan met melk.

Comment

Heb nog nooit naturel whey gehad moet ik zeggen. Dus weet niet hoe het anders smaakt. En met die suiker valt wel mee. 1.9 gram per 100 gram. en dat zijn dus 1.9/3 = 0.63 gram per shake. die van powersupplements tenminste

Comment

Ik heb t over het ijs wat je eraan toevoegt.
                        Last edited by Patricia86; 16-06-2009, 14:29.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                          Ik heb t over het ijs wat je eraan toevoegt.
                          1 bolletje light vanille ijs?
                          Originally posted by laurann View Post
                          Dat is wel weer waar. Maar ik hoef de kcal's van de melk niet weg te houden. Dus kan het net zo goed met melk doen. Niet?
                          Ja, melk geeft wel meer een volle milkshake achtige smaak met water heb je iets meer een waterige smaak.

ipv. scheutje chocomel kan je ook 1 of 2 lepels van dat Nesquik cacao poeder gebruiken trouwens.
                          Last edited by BigAssMoFo; 16-06-2009, 14:48.

Comment

Sorry patricia had ik niet goed begrepen

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                              Ik denk dat ik iets mis... Want wat voor verbeterend iets zit er zo in die whey? Vind die lading suiker niet opwegen tegen een beetje smaakverschil.
                              Vind t trouwens met water beter weg te krijgen dan met melk.
                              Lading suikers? post-workout in je bulk valt het heel erg mee hoor

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X