ik kies bewust

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Alsof de SP het ik-kies-bewustlogo anders zou inrichten. De overheid moet zich gewoon niet bemoeien met gezonde voeding. De overheid heeft een voorlichtende taak, geen marketingtaak. En dit is geen voorlichting.

VVD all the way.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Alsof de SP het ik-kies-bewustlogo anders zou inrichten. De overheid moet zich gewoon niet bemoeien met gezonde voeding. De overheid heeft een voorlichtende taak, geen marketingtaak. En dit is geen voorlichting.

VVD all the way.
      Lazer op met je propaganda anus
      Geniet, en drink met maten!

Comment

En laten we eerlijk zijn: tuurlijk wilt een bedrijf winst maken.Sonja Bakker wordt wel flink afgezeken,maar ze heeft nu best wel een goed salaris.Ik wou dat ik het had verzonnen .

Comment

Originally posted by anouk22 View Post
          En laten we eerlijk zijn: tuurlijk wilt een bedrijf winst maken.Sonja Bakker wordt wel flink afgezeken,maar ze heeft nu best wel een goed salaris.Ik wou dat ik het had verzonnen .
          Tja, die kuthoer snapt dat mensen net schapen zijn die je makkelijk om de tuin kunt leiden.

Comment

Best wel een goed salaris....die blonde muts heeft een vermogen van 15 miljoen eurries.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
              Best wel een goed salaris....die blonde muts heeft een vermogen van 15 miljoen eurries.
              Leuk begin . Maar precies,ik vind het slim gespeeld.En ze ziet er best leuk uit,alleen wanneer ze d'r mond open doet...

Comment

Leuk begin . Maar precies,ik vind het slim gespeeld.En ze ziet er best leuk uit,alleen wanneer ze d'r mond open doet...
                Stomme blonde charlatan! Afknallen die hap!

Comment

Ze heeft het in ieder geval hard voor moeten werken....

Comment

het kan in mijn optiek nooit kwaad om alle meningen te horen over voeding ook al komen die van een bron waar je aan twijfelt.
                    You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                      Er zullen echt wel mensen zijn waar 1400 ook gewoon Ă©cht de max is. Als je de hele dag op je gat zit op je werk, met de auto naar je werk gaat, en de hele avond alleen maar tv kijkt.. dan heb je ook niet veel nodig.
                      Maar zodra alsdat mensen alleen naar cal kijken en niet naar levensstijl, dan zegt het al voldoende.
                      Online afvallen Weegclub :: meer "honger" als je 's ochtends sport? (Weegclub) is het topic btw er word 1200-1400(dat is dus een pizza aan kcal) aangeraden op een sportdag.
                      Laatste post refereert naar een Wolverine, maar een post van hem kun je niet ontdekken.
                      He who keeps silent consents.

Comment

Lol nice, denk dat ik ook maar pizza ga doen ipv PWO-shake
                        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Wolverine was Erikv die gebanned werd omdat hij de waarheid postte.

Comment

Wat een trieste site zeg, allemaal van die dikke huismoeders, die maar even denken af te vallen en commentaar zoals, ik ben af en toe wel een beetje flauwtjes. Je hoort je niet zwaar kut te voelen, als je aan het afvallen bent, want doe je je lichaam te kort, wat normaal is bij het afvallen, maar bedoel veel te kort.

Waarom doet "ik kies bewust" hier niks aan? Misschien het "ik kies onbewust" logo in het leven roepen en bij deze site neerzetten. Verschrikkelijk, ik heb echt een pest hekel aan mensen, die bewust de mensen de verkeerd kan opsturen en mensen voor de gek houden. Ik kan er echt kwaad om worden.

Wie heeft er trouwens, s.o.s. Sonja gekeken. Ik heb het gekeken, om eens uit te rekenen hoeveel ze afvallen en hoeveel dat in spieren is. Bij de meeste was het iets van 30 a 40% van het gewichtsverlies dat spier was, enkele hadden het opzich vrij goed gedaan. Nou zie maar eens 40 kilo af te vallen met een spierverlies van 30%, dat is maar 12 kilo, hoezo jojo effect. Belachelijk, en hoe die mensen blij waren, het draait alleen om kilo's, niet eens meer om het vet.

Hopelijk komt er gauw een eind aan deze onzinverkopers, alhoewel ik dat betwijfel, domme mensen blijven namelijk altijd bestaan.

Comment

Ik zie het wel eens dat s.o.s.
                              Het is nou eenmaal een feit dat mensen die een overgewicht hebben zich blindstaren op een weegschaal. Dat kan je ze niet kwalijk nemen. Ze hebben geen idee hoe het echt in elkaar steekt.

Ze gaan er gewoon vanuit dat het goed is wat ze doen, omdat Sonja Stakker dat zegt. Ik kan me er ook wel iets van voorstellen dat als je 50 kg overgewicht hebt, je het een biet zal wezen of je spiermassa verliest of vet en vocht. Zolang je maar de kg op de weegschaal ziet dalen vind je alles best.

Mensen worden inderdaad heel makkelijk op een verkeerd dwaalspoor gebracht, zodra er op een verpakking 0% vet staat da dit gezond is terwijl er vaak ontzettend veel KH inzitten. Dat is ook niet zo vreemd wat ik wist dit ook niet, totdat ik op dit forum terecht kwam. En zo zijn er 100.000den mensen die hetzelfde denken, 0% vet producten kopen die boordevol suikers zitten, en zich dan afvragen waarom ze dikker en dikker worden.

Goeie voorlichting thats the key!

Comment

Ik vermoed dat Kimo iemand van hier is?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X