ik kies bewust

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik kies bewust

Ik vroeg mij af of jullie als je boodschappen gaat doen naar de "ik kies bewust logos" kijken en je boodschappenkeuzes daar enigzins op af stemmen?
    En hoeveel gezonder zijn die producten nou eigenlijk volgens jullie.
    Ik vraag het me soms echt af, want soms zie ik dus niet wat er nou zoveel gezonder aan is. bij sommige producten wel, zoals bijvoorbeeld johma salades gebruikt tegenwoordig minder mayonaise waardoor die salades beter zijn dan een andere, maar bij veel producten heb ik soms echt geen idee waarom te gezonder is, zouden ze er eigenlijk bij moeten zetten.

Ik weet wat ik wil hebben voor me voeding, al staat er op dat je er dood aan gaat zal me worst wezen
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Ik koop niet bewust Groene Klavertje en dat soort labels omdat er 9 van de 10x niks van klopt. Ze gaan er van uit dat de gemiddelde shopper geen kennis van voeding heeft en dan allerlei vage gimmicks in voeding toevoegen en dat er uit prikken als "goed".

Comment

Komop... dat logo staat zelfs op spekkies

Comment

Eehm ik kan me eigenlijk niet herrinerren dat ik dat logo ooit ergens op heb gezien ofzo? Maar goed dat zal wel aan mij liggen, mij valt namelijk nooit ergens iets op behalve als ik er specifiek op let.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik kies bewust, maar niet volgens een klavertje
            Ik heb (mede dankzij dit forum) genoeg kennis om zelf te bepalen wat goed en minder goed voor me is

Comment

idd dat ik kies bewust logo staat op vrijwel alle troep.

Ik quote hier even wat jij schreef: " zoals bijvoorbeeld johma salades gebruikt tegenwoordig minder mayonaise waardoor die salades beter zijn dan een andere"

Dit klopt van de ene kant wel, maar van de andere kant is gewoon geen eiersalade, maar bijv. een plak kalkoenfilet op je boterham gezonder.

zelfde met spek, ene heeft 80% van calorien uit verzadigd vet, andere 65%.
              betekent niet, dat die met minder vet gezond is.

Als jij de keuze al gemaakt heb dat jij een bepaald product wil eten,
              ongeacht of het gezond of ongezond is, dan kan zoon logo jou helpen iig de gezondste variant van dit product te kiezen.

succes
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Nog nooit van gehoord...

Man, gekke mensen die noorderburen
                The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

ook nog nooit gezien!

Comment

Originally posted by DDennis View Post
                    Ik kies bewust, maar niet volgens een klavertje
                    Ik heb (mede dankzij dit forum) genoeg kennis om zelf te bepalen wat goed en minder goed voor me is
                    onthou wel dat dit forum 1 bepaalde visie is. Zijn tig anderen. En allemaal claimen ze gelijk te hebben.
                    Ik eet ook volgens BB principes, maar ik realiseer me wel degelijk dat we vaak hier arrogant zijn en denken dat we alles weten en de rest van de maatschappij slechts simpele stervelingen zijn als het op voeding aankomt.
                    Ik verbaas me regelmatig over de arrogantie waarmee hier ideologieen mbt voedsel als absolute waarheid worden neergezet.

Lang lulverhaal van me ..short story;...eet en denk als dit forum maar hou altijd je blik op andere theorieen.
                    You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Weer zo'n onzinverhaal bilo, alles wat hier aangenomen wordt komt van betrouwbare bronnen waarvoor alle wetenschappelijk aangetoond kunnen worden, als jij iets tegenkomt wat niet zo is, kom met bewijs onderbouw het en ik weet zeker als jij gelijk hebt dan zal de visie van het board dat overnemen en niet vastgeroest zijn aan wat zij willen geloven.
                      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                        Komop... dat logo staat zelfs op spekkies
                        Sterker nog...het staat op een hoop producten die NIKS met een gezonde levenstijl te maken hebben zoals rookworsten, bier, sladressings met kilo's suiker etc etc! En idd (hoe dom kun je als bedrijf zijn!?) op snoepgoed.
                        Als je bewust kiest dan kies je uit wat je kent en vertrouwt. Wat je moet eten staat hier in de stickies. Die info kun je beter aanhouden dan die klavertjes crap!
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          Sterker nog...het staat op een hoop producten die NIKS met een gezonde levenstijl te maken hebben zoals rookworsten, bier, sladressings met kilo's suiker etc etc! En idd (hoe dom kun je als bedrijf zijn!?) op snoepgoed.
                          Als je bewust kiest dan kies je uit wat je kent en vertrouwt. Wat je moet eten staat hier in de stickies. Die info kun je beter aanhouden dan die klavertjes crap!
                          Ja nee,daar hebben ze extra vitamine c bij gedaan .

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Ja, met spekkies bedoel ik ook snoepgoed
                            Maar dat bier zou dan net wat minder slecht zijn dan andere soorten bier. Maar het blijft ongezond. Zon logo is gewoon jezelf voor de gek houden

Comment

Nog even en ze gaan op Marlboro Light een klavertje plakken haha.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X