Ik ook. Maar ik ben het niet.
ik kies bewust
Collapse
X
-
Och god, dat huisvrouwenforum ja. Heb Sakkie beloofd te gaan kijken hoe snel ik gebanned zou worden. Maar eens werk van gaan maken"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Ik heb geleerd. Laat mensen lekker in ontwetendheid leven. Ze willen toch niet luisteren naar wat je te zeggen hebt. En om ze te moeten gaan onderwijzen zal alleen maar tot irritaties leiden. En ik blijf het maar zeggen maar vind het jammer dat je niet via het net mensen fysiek tikken kan geven zodat die losse schroefjes weer even op orde gezet komen.
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostHahahaha. Wat had je gepost?Originally posted by Misterfit View Postwat heb je geschreven dan
Pff, General was sneller
Euhm, iets in de zin van dat ik weleens benieuwd was hoe zij daar bezig waren met afvallen. Voor zover ik weet heel onschuldig. Heb een nieuw account aangemaakt en een mod een pm gestuurd met verzoek om opheldering."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
misschien hebben ze hier infiltranten zitten.....
zit me echt te irriteren hier, mensen die 130 kilo wegen en dan sonja bakker gaan doen met 1400 kcal. Hoe bedoel je crashen .Last edited by Shredmaster; 12-07-2009, 18:23.Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostGoed, dat was heel snel. Heb alleen nog maar een voorsteltopic geopend en ben nu al gebanned.
Leuk geprobeerd, ze hebben veel te veel herball life in de oren.
Ik word al duizelig als ik die "schema's" lees.
Lyke omg, de 50 calorien van een festini waterijsje gaat zooow over mn limiet heen.
Comment
-
-
allemaal zooi, niet naar kijken.. was laast ook op tv bij "kassa" consumentebond programma, unilever en andere producenten kunnen gewoon rechten van het "ik kies bewust logo" kopen zodat ze het op het product mogen plakken, het moet wel voldoen aan een paar regels, zoals minder kcal.. dat kan dan wel zijn maar dan zit het vol met zoetstoffen zoals aspartaam en dat is nog ongezonder! en zo hebben allemaal dingen die ze uithalen..
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostDenk aan je rondingen. Dus neem 2 ijsjes
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment