ik kies bewust

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ook. Maar ik ben het niet.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Och god, dat huisvrouwenforum ja. Heb Sakkie beloofd te gaan kijken hoe snel ik gebanned zou worden. Maar eens werk van gaan maken
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Goed, dat was heel snel. Heb alleen nog maar een voorsteltopic geopend en ben nu al gebanned.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Hahahaha. Wat had je gepost?
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            Goed, dat was heel snel. Heb alleen nog maar een voorsteltopic geopend en ben nu al gebanned.
            wat heb je geschreven dan

Pff, General was sneller

Comment

Ik heb geleerd. Laat mensen lekker in ontwetendheid leven. Ze willen toch niet luisteren naar wat je te zeggen hebt. En om ze te moeten gaan onderwijzen zal alleen maar tot irritaties leiden. En ik blijf het maar zeggen maar vind het jammer dat je niet via het net mensen fysiek tikken kan geven zodat die losse schroefjes weer even op orde gezet komen.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Hahahaha. Wat had je gepost?
                Originally posted by Misterfit View Post
                wat heb je geschreven dan

Pff, General was sneller

Euhm, iets in de zin van dat ik weleens benieuwd was hoe zij daar bezig waren met afvallen. Voor zover ik weet heel onschuldig. Heb een nieuw account aangemaakt en een mod een pm gestuurd met verzoek om opheldering.

Comment

misschien hebben ze hier infiltranten zitten.....

zit me echt te irriteren hier, mensen die 130 kilo wegen en dan sonja bakker gaan doen met 1400 kcal. Hoe bedoel je crashen .
                  Last edited by Shredmaster; 12-07-2009, 18:23.
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Pinada View Post

Leuk geprobeerd, ze hebben veel te veel herball life in de oren.
                    Ik word al duizelig als ik die "schema's" lees.
                    Lyke omg, de 50 calorien van een festini waterijsje gaat zooow over mn limiet heen.

Comment

Denk aan je rondingen. Dus neem 2 ijsjes

Comment

Originally posted by Falstyr View Post

Ja baas. Mars ice cream, Snickers ice cream en Bounty ice cream ook goed?

Comment

nee. Jij moet gewoon bij je B&J's blijven. Werkt goed genoeg :O

Comment

allemaal zooi, niet naar kijken.. was laast ook op tv bij "kassa" consumentebond programma, unilever en andere producenten kunnen gewoon rechten van het "ik kies bewust logo" kopen zodat ze het op het product mogen plakken, het moet wel voldoen aan een paar regels, zoals minder kcal.. dat kan dan wel zijn maar dan zit het vol met zoetstoffen zoals aspartaam en dat is nog ongezonder! en zo hebben allemaal dingen die ze uithalen..

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                              Twee waterijsjes doet nog niet zoveel, we moeten het wel goed aanpakken. Magnum Supermegadeluxealmondbelgianchocolate of hoe heet het. En dan een fimpje maken van hoe je het langzaaammmm en overdreven op eet en het dan op die huisvrouwensite posten. Gegarandeerde ban binnen 3 minuten?

Comment

Ik zou gewoon posten dat je express VOLLE melk neemt, klaar
                                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X