maak je eigen proteinereep!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Als je ze gewoon als soort tussendoortje neemt om toch eiwitten binnen te krijgen op tijden dat je geen maaltijd naar binnen kan werken lijkt casseïne me zelfs beter of niet? Zodat je er zegmaar langer profijt van hebt. Ga ze trouwens zeker eens een keer proberen voor de tijden dat het schoolrooster de maaltijdplanning weer in de war gooit Nu in de vakantie kan ik prima eten wanneer nodig.
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• ga weer paar nieuwe maken, prima maaltijd voor om 3 uur =) 300 kcal clean + de melk die ik erbij drink

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
        ga weer paar nieuwe maken, prima maaltijd voor om 3 uur =) 300 kcal clean + de melk die ik erbij drink

Ik heb jouw recept ook gemaakt en is echt lekker. Vult goed, was alleen zo eigenwijs geen chocolade erbij te doen, maar dat doe ik de volgende keer wel voor ietsje meer smaak

Comment

• Originally posted by snoeckx View Post
          Dat prachtige vormpje heb ik van een doosje waar een parker pen inzit.

De bovenkant van het doosje is van hard plastiek. Ideaal dacht ik zo. Ook makkelijk af te wassen.

Het doosje heeft al heel veel Lekker proteïne repen doorstaan en is nog als nieuw ;-)
          Super idee! heb ze hier nu ook in gemaakt =)

Originally posted by Nili View Post
          Ik heb jouw recept ook gemaakt en is echt lekker. Vult goed, was alleen zo eigenwijs geen chocolade erbij te doen, maar dat doe ik de volgende keer wel voor ietsje meer smaak
          denk dat je in de war bent met dynobet =) hij heeft het recept verfijnd.

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
            Super idee! heb ze hier nu ook in gemaakt =)

denk dat je in de war bent met dynobet =) hij heeft het recept verfijnd.

ok, dan beide bedankt!

Comment

• Heb ik ook al eens gemaakt en is echt zéér lekker & aan te raden, wel laat ik zelf de noten op het einde weg aangezien ik ze zo veel lekkerder vind.

Comment

• Bruine rommel erin is kaneel. Is verdomd lekker, dusse bedankt voor t recept

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post

Bruine rommel erin is kaneel. Is verdomd lekker, dusse bedankt voor t recept
                  Zo zeg...heb jij dat netjes gedaan dan...
                  .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                  There is no failure except in no longer trying

Comment

• Lijken wel lekkere snoepjes Ik ga het ook maar eens proberen denk ik

Comment

• Originally posted by okidoki71 View Post
                      Zo zeg...heb jij dat netjes gedaan dan...
                      Hahaha kijk, dat wou ik gewoon even horen (lezen)

Comment

• komt me goed uit, m'n choco kan ieder moment arriveren ^^ Vandaag of morgen dan maar meteen een paar bars in elkaar flansen
                        Status: Cutting

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post

Bruine rommel erin is kaneel. Is verdomd lekker, dusse bedankt voor t recept
                          heb je dan eerst de haver droog gemixt?
                          zo mooi glad?

Comment

• ik heb ook gelezen dat er vragen waren naar de 'soort' pindakaas...
                            maar niemand reageerde erop? maakt het eigenlijk uit welke je gebruikt?

Comment

• @ Leek; ik had gewoon die pindakaas van de reformzaak. Van die knetterharde, waar olie op drijft. Even in de magnetron, en je kan er van alles mee.
                              Maar andere soorten pindakaas moeten net zo goed kunnen, het is maar net hoe ver je wil gaan.

Originally posted by leek View Post
                              heb je dan eerst de haver droog gemixt?
                              zo mooi glad?
                              Ik at op dat moment minimaal koolhydraten, dus er zat geen haver in

Comment

• Kwarkijsjes/mouse zijn trouwens ook verdomd lekker, zijn ook wel 101 recepten voor.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X