maak je eigen proteinereep!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by ijzer View Post
    lui donders :P

Torrent - a (very) tiny BitTorrent client

download, install, klik op torrent

proggie is iets van een paar 100kb oid
    Heeft niks met luiheid te maken, ik snap er gewoon de ballen van.
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

je hoeft hem alleen maar te installeren en op de torrent van hierboven te klikken

Comment

Originally posted by Roy P View Post
        Heeft niks met luiheid te maken, ik snap er gewoon de ballen van.

je hoeft hem alleen maar te installeren en op de torrent van hierboven te klikken
        Thuis proberen.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

in verhouding tot een beetje een goed voedings + trainingsschema stelt het iig niks voor

Comment

krijg allee die sponsored links te zien

Comment

Ik had hem al geĂŻnstalleerd, en daarna op die link geklikt.. Wat dan?

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                krijg allee die sponsored links te zien
                Dat heb ik dus ook...

Comment

Originally posted by Tonic View Post
                  Gespot op een torrents.......
                  Ik zelf download nooit vanaf torrents site's
                  dus succes.

Dave Ruel Anabolic Cooking Cookbook Torrent Downloads Bittorrent download source!
                  Ik heb die links op die site geprobeerd, maar ik kwam telkens op de site idownload uit, geen idee hoe deze werkt, maar je moet member zijn voor je iets kan afhalen. Heb nog even via google gezocht maar daar staan enkel links naar die site.

Misschien dat iemand anders hier meer van afweet.
                  Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

in het filmpje stukje van de pindakaas is het 3 lepels op 1/3de pot kan der niet echt wijs uitworden

Comment

ik zal thuis even kijken of ik hem kan vinden

Comment

ik zal thuis even kijken of ik hem kan vinden
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

ik heb vandaag 11 en een halve bar gemaakt. heb een beetje aan het recept geprutst. maar ze zijn wel erg lekker geworden.

ik nam:

200g pindakaas
                          300g havermout
                          250g vanille whey (xxl bulk)
                          150-200ml melk
                          70g melk chocolade

pindakaas+havermout+whey in hele grote kom doen.
                          100 ml melk erbij schudden en blijven kneden. je krijgt een grote platte koek, maar hij was nog net iets te brokkelig, en er zaten nog wat restjes die niet wouden hechten. op gevoel nog een beetje melk erbij gedaan. Blijven kneden tot je echt 1 grote klomp deeg hebt. Je wil niet dat hij nat en plakkerig is, maar ook niet te droog brokkelig. Voeg dus steeds hele kleine scheutjes toe, en blijf kneden tot het perfect is.

de klomp verdeeld in stukjes van 80g. elke stukje eerst een paar keer in de hand tot een bal knijpen (zodat echt alles goed gemengd is, en hij absoluut niet gaat brokkelen/breken), en daarna mooi vorm gegeven tot een langwerpige vorm.

chocolade in de magnetron (100g reep). ik deed 45 seconden op 800 wat. dat was net niet genoeg. ik heb toen kort geroerd, en nog eens 45 seconden gedaan op 800 wat. dit was teveel en een klein beetje was verbrand (ik denk dat een 20 seconden beter zou zijn geweest). Het verbrande eruitgelepeld, en de rest was wel mooi gesmolten en smaakte nog goed.

met een kwast de bars besmeerd met chocolade (6g per bar), en daarna chocolade weer hard laten worden. inpakken in aluminuium folie, en in de diepvries leggen.

caloriewaarden per bar:
                          3800/11.5 = 330 kcal

EKV verdeling per bar:
                          e24g, k24 v15g

zelf eet ik ze het liefst samen met een halve liter melk.
                          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

prachtig topic, ga meteen dit weekend een lekkere protein bars maken.
                            If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Comment

Super dyno! ga hem morgen ff naabootsen
                              toch maar geen nootjes eroverheen gedaan zie ik. reden voor? ik wil ze wel met nootjes doen heb ik die ook meteen binnen =)

Comment

na hier dan nog maar 1 die ik al een tijdje maak

ik postte al in het topic snack ideetjes dat dit een lkkre snack is

see 4 urself

YouTube - High Protein Low Carb Brownie Recipe
                                LET'S GET NASTY YATES!!!
                                COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X