Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik heb even alle recepten die hier opstaan overlopen en een beetje mn eigen ding ervan gemaakt
Ze zijn voor morgen, niet trainingsdag dus low carb en redelijk high fat.
Benodigdheden voor de reep:
80gr whey met banaansmaak (isolaat van xxl)
80gr pindakaas
klontje boter en beetje kokosolie (niet echt nodig als je niet teveel vetten wil)
1 ei
20gr walnoten
cacao
kaneel
Je begint met de pindakaas, ei en evt boter en kokosolie te verwarmen in de microgolfoven. Ik gebruike natuurlijke pindakaas en het is echt onmogelijk om die koud te mengen met whey. Als het geheel een beetje lopend is geworden doe je het bij de whey en meng je alles zo goed mogelijk. Je zal waarschijnlijk beetje water nodig hebben om het goed te mengen, maar let op dat je niet teveel gebruikt. Dit mengsel zet je best even in de koelkast om te laten afkoelen zodat je er beter repen van kan maken.
Ondertussen maak je de "buitenkant" van de reep. Ik heb dit idee van dynobet gestolen, bedankt daarvoor Ik zag dat hij pure chocolade gebruikte, maar ik maakte een mengsel van pure cacao, kaneel en stukjes walnoot.
Wanneer het mengsel wat gehard is maak je er reepjes van. Maak hiervoor je handen wat nat zodat het mengsel niet teveel aan je handen blijft kleven. Deze reepjes rol je in het mengsel met cacao, kaneel en walnoot. Je kan natuurlijk cacao kaneel en walnoot ook bij het mengsel voegen en daarvan dan je eiwitreepjes maken, maar dat maakt het geheel natuurlijk minder speciaal
De reepjes (ik had er 6 in totaal) pak je in met aluminiumfolie en leg je in de diepvriezer zodat ze had worden.
Kcal: 1218 (203 per reep)
Eiwit: 104 (17 per reep)
Koolhydraten: 16 (3 per reep)
Vet: 82 (14 per reep)
There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.
Honing: 30 gr Haver: 200 gr on top rollen in 50 gr
Pindakaas 30 gr
Pinda: 9 gr
Cashew: 9 gr
Hazel: 9 gr
Walnoten: 6 gr
Amandelen: 6 gr
Melk: 150 gr
Whey poeder: 100 gr
Ik heb het niet zo op chocolade, derhalve de reep van Dynobet gemaakt (zonder laagje choco erover)
De eerste keer was prima gelukt, de tweede keer te weinig melk waardoor de reep brokkelde nadat het uit de vriezer kwam
Het is wel een lekker recept en prima voor rond 10.30 uur
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment