Soorten brinta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

die banaan voor de KH of voor de smaak?

Comment

agreed.... ik ook gewoon:

500 ml melk
      100 gr brinta
      schepje whey
      banaantje...

blenden maar... en ja, ach...moet je laatste beetje (als je niet snel genoeg drinkt) even wegeten met een lepel

@tha_man meer voor de overige voedingswaarden van de banaan en voor de smaak
      helpt ook als je dan banaan whey gebruikt.

Ik gebruik trouwens volle melk -> zit voor mijn ontbijt over de 800 kcals. Snap dus de mensen die weightgainer door hun ontbijt gaan gooien niet :P
      Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by sf01 View Post
        agreed.... ik ook gewoon:

500 ml melk
        100 gr brinta
        schepje whey
        banaantje...

blenden maar... en ja, ach...moet je laatste beetje (als je niet snel genoeg drinkt) even wegeten met een lepel

@tha_man meer voor de overige voedingswaarden van de banaan en voor de smaak
        helpt ook als je dan banaan whey gebruikt.

Ik gebruik trouwens volle melk -> zit voor mijn ontbijt over de 800 kcals. Snap dus de mensen die weightgainer door hun ontbijt gaan gooien niet :P

Ik snap niet dat je 100 gram brinta weg krijgt.. Die weightgainer met kopje brinta ipv meteen 100 gram glijd me stukken beter door de keel.. ook met 500ml melk.. in 1 shakebeker heb ik alles zitten.. en dat krijg ik ook nog eens goed weg.. 4 soorten eiwitten.. snel tot langzaam..

Ik vind dat ideaal.
        "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

op me werk stoppen we de brinta er van achter in
          ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

bij patienten uiteraard..
            ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

dacht dat vloeibaar voedsel gewoon via de kele ging..maargoed,, en een klisma wel via de achterkant. maargoed jij zal het wel weten :P

Comment

Ik martel mezelf altijd door brinta met water te nemen. Alias bakkie kots.
                Maakt niet uit hoe eentonig je voedsel de rest van de dag is, vergeleken dat is alles een vijfsterren maaltijd.

Als ik voor de smaak zou gaan, dan liever een broodje ei met kipfilet.
                There are no shortcuts to any place worth going
                178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

Comment

40 gram brinta, 300 ml magere melk, appeltje erdoorheen raggen

Bij elkaar 300 kcal, vreet lekker weg, bakje kwark erbij.

Comment

Dus dit is een "volwaardige" maaltijd? Brinta + water +whey eiwit allemaal in shake en drinken? kan ik dat als een maaltijd rekenen?

Comment

tuurlijk, er zitten toch voedingstoffen in

Comment

vraagje : als ik de brinta met warme melk doe , hoeveel eetlepels brinta zou ik er dan in doen ?? grtjs jordy

Comment

Afhankelijk van je trainingsschema, maar ook hoeveel melk je gebruikt, hoe dik je het wil en wat je lekker vind etc

Comment

Afhankelijk van je voedingsschema bedoel je zeker.

Doe mij maar een lekkere dikke bak brinta met geprakte banaan erdoorheen.

Comment

Afhankelijk van je voedingsschema bedoel je zeker.

Doe mij maar een lekkere dikke bak brinta met geprakte banaan erdoorheen.

www.order2com.com

UGG Classic AAA Boots

2010 new Moncler Jacket

Comment

Vandaag brinta gehaald (gewoon pap eigenlijk)
                                morgen uitproberen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X