die banaan voor de KH of voor de smaak?
Soorten brinta
Collapse
X
-
agreed.... ik ook gewoon:
500 ml melk
100 gr brinta
schepje whey
banaantje...
blenden maar... en ja, ach...moet je laatste beetje (als je niet snel genoeg drinkt) even wegeten met een lepel
@tha_man meer voor de overige voedingswaarden van de banaan en voor de smaak
helpt ook als je dan banaan whey gebruikt.
Ik gebruik trouwens volle melk -> zit voor mijn ontbijt over de 800 kcals. Snap dus de mensen die weightgainer door hun ontbijt gaan gooien niet :PFear is the mind killer
Comment
-
Originally posted by sf01 View Postagreed.... ik ook gewoon:
500 ml melk
100 gr brinta
schepje whey
banaantje...
blenden maar... en ja, ach...moet je laatste beetje (als je niet snel genoeg drinkt) even wegeten met een lepel
@tha_man meer voor de overige voedingswaarden van de banaan en voor de smaak
helpt ook als je dan banaan whey gebruikt.
Ik gebruik trouwens volle melk -> zit voor mijn ontbijt over de 800 kcals. Snap dus de mensen die weightgainer door hun ontbijt gaan gooien niet :P
Ik snap niet dat je 100 gram brinta weg krijgt.. Die weightgainer met kopje brinta ipv meteen 100 gram glijd me stukken beter door de keel.. ook met 500ml melk.. in 1 shakebeker heb ik alles zitten.. en dat krijg ik ook nog eens goed weg.. 4 soorten eiwitten.. snel tot langzaam..
Ik vind dat ideaal."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
op me werk stoppen we de brinta er van achter in''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Comment
-
bij patienten uiteraard..''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Comment
-
Ik martel mezelf altijd door brinta met water te nemen. Alias bakkie kots.
Maakt niet uit hoe eentonig je voedsel de rest van de dag is, vergeleken dat is alles een vijfsterren maaltijd.
Als ik voor de smaak zou gaan, dan liever een broodje ei met kipfilet.There are no shortcuts to any place worth going
178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg
Comment
-
Afhankelijk van je voedingsschema bedoel je zeker.
Doe mij maar een lekkere dikke bak brinta met geprakte banaan erdoorheen.
www.order2com.com
UGG Classic AAA Boots
2010 new Moncler Jacket
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
12 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment