Protein Cake (de goeie versie)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb hem gister voor het eerst gemaakt, was gort droog man. ben ff gaan zoeken op youtube en heb het volgende ontdekt:

voeg bij het eerder gebruikte recept pindakaas toe, 1 of 2 eetlepels (net wat in je schema past).
    Dan wordt het niet zo droog en dat is een stuk lekkerder(vind ik, over smaak valt niet te twisten)

Magnetron heb ik op 600 watt gezet en na ongeveer 1 3/4 minuut was ie klaar.

succes!

oh ja als je de pindakaas met stukjes noot gebruikt zitten er lekkere crunchy stukjes in je cake, lekker!
    Cutting

Comment

Hij staat nu in de magnetron, ben benieuwd had eigelijk ff verder moete lezen met dat pindakaase nzo.. Jammer

Comment

Had je ook zelf kunnen bedenken

pindakaas op alles! lol

Comment

ik had het ook gemaakt zag er lekker uit maar smaakte super vies en droog
          ik zal vast wel iets fout hebben gedaan ^^
          Whether you think you can, or think you can't, you're right.

Comment

Alle eiwit-recepten die in de oven of (nog erger) de magnetron gaan, zijn een no-go voor mij.
            Bij mij zijn ze altijd droog of juist slijmerig. En vind het zonde van het eiwit om door te junken.
            Tenzij ik mijn chocoladetrek zo extreem is, dat ik er wanhopig van wordt (en alsnog niet wil junken).

Bijna alles wat in de vriezer/koelkast moet, vind ik wel heerlijk

Comment

Net gemaakt (zonder ei) echt heerlijk man

Thx!
              85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

Net ook gemaakt, smaak is prima. Wel erg droog. Had de magnetron op 900w staan, waar doen jullie het op?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X