Havermout pannekoek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

variatie pannekoek

Ik maak zelf vaak een variatie op dit recept als ontbijt, ook een pannekoek maar dan met boekweitmeel in plaats van havermout. Boekweitmeel is rijk aan magnesium, ijzer, vitamine B en voedingsvezels. Het is voedzaam en licht verteerbaar, bevat relatief veel eiwit en geen gluten!

Ik maak mijn pannekoek als volgt:

3 eieren
    3 tot 5 eetlepels boekweit meel
    scheutje melk of water
    mespuntje zout
    kaneel (optioneel)

Goed klutsen en bakken in beetje kokosolie
    Ik vind het lekker en voelt supergoed om de dag mee te beginnen, stevig zonder zwaar gevoel en heel stabiel!

Eetse en groeten

Comment

hmm klinkt allemaal lekker, ga dit toch ook eens proberen.

Comment

Originally posted by Ydhe View Post
        Mijn huidig voedingsschema staat 't niet echt toe, zit bijna aan 600gr carbs en dus 44.5gr vet.
        Ik ben recent verhuisd en dus ook bij een nieuwe gym, bodybuilding gericht, en de eigenaar begeleidt atheten (waar onder ook profs/ifbb profs etc) en hij begeleidt me en meet/weegt me elke 2 weken en doet eigenlijk alles voor me :P Heb onder hem echt al goede gains en progressie gemaakt, maar de exacte reden voor alles weet ik niet maar hij wel
        Dit is dus wat ik mis bij mijn sportschool hé. betaal je daar extra voor die begeleiding?

Comment

Originally posted by BSH1975 View Post
          Dit is dus wat ik mis bij mijn sportschool hé. betaal je daar extra voor die begeleiding?
          nope 300€/jaar alles inbegrepen
          Status: Cutting

Comment

Originally posted by Ydhe View Post
            nope 300€/jaar alles inbegrepen
            ik betaal 280 alleen voor onbeperkt gym en kan zonnebank en sauna nemen maar hoe ver jij het voor elkaar hebt wegen en bb gericht zover komen wij niet wij regelen meeste dingen zelf blij dat ik hulp heb van mijn bro

Comment

Ieder z'n keus ofc Maar begeleiding van iemand die profs traint en in de ifbb jury was etc kan wel wat schelen dan als je het zelf doet. Ik deed 't vroeger ook zelf en ik kwam bijlange zo snel niet vooruit
              Status: Cutting

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X