Bulk Shakes (zonder weightgainers)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Viranelly View Post
    waarom zou je überhaupt drinken ipv eten?

Zoals Possel zegt gemakzucht, maar het is ook de makkelijkste manier om veel calorietjes weg te werken en ook de goedkoopste manier om alles binnen te krijgen als het gaat om eiwitten.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Gemakzucht snap ik wel, maar ik heb liever een verzadigd gevoel, en dat krijg ik niet van drinken

Comment

Gemakzucht snap ik wel, maar ik heb liever een verzadigd gevoel, en dat krijg ik niet van drinken
        ik heb het ook niet op drinken inplaats van eten, gewoon lekker genieten van je kcals. maar die cassein shakes voor het slapen vullen minstens net zo goed als een pot kwark.
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Nou als je eens flink vol bent van een paar maaltijden in een echte bulk en het lekkere verzadigde gevoel al voorbij....dan heb je liever de 800cal van je volgende maaltijd in een shake maatje. Probeer het maar een weekje 7 á 8 x per dag 800 cal wegeten.

Comment

haha 5600 kcal per dag

ik krijg er bijna zin in

Comment

haha 5600 kcal per dag

ik krijg er bijna zin in

gemiddeld 6000cal he....7 á 8 maaltijden á 800cal........eet smakelijk kerel.
              Je gaat er wel heel erg hard van groeien, zorg dat je trainingen toereikend zijn. Zo werd ik destijds 130kilootjes.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X