Calve mayonaise

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mayo was mijn enige verslaving! Heerlijk man
    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Swekie View Post
      Waarom zou je op trainingsdagen je vetten vermijden behalve 3 uur voor en 3 uur na je training ?
      Waarom zou dat moeten dan ??
      If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

olijfmayo van ah is ook erg chill

Comment

Originally posted by Swekie View Post
          Waarom zou je op trainingsdagen je vetten vermijden behalve 3 uur voor en 3 uur na je training ?
          omdat je die dag ook laag in vetten gaat zitten, en in mayo zit best wel veel vet (vind ik),, van 3uur voor en 3uur na doe ik er niet echt aan.
          ik eet gewoon op trainingsdagen rond de 40gr vet, en het meeste vet zijn van Havermout/melk/rijst/kipfile(weinig vet)

en ik ben zo'n persoon dat ik snel in vet aankom als ik over mijn kcal behoeften kom.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
            bel de krant hoor
            Joun reacties zijn fucking baas

Comment

Originally posted by cihad42 View Post
              omdat je die dag ook laag in vetten gaat zitten, en in mayo zit best wel veel vet (vind ik),, van 3uur voor en 3uur na doe ik er niet echt aan.
              ik eet gewoon op trainingsdagen rond de 40gr vet, en het meeste vet zijn van Havermout/melk/rijst/kipfile(weinig vet)

en ik ben zo'n persoon dat ik snel in vet aankom als ik over mijn kcal behoeften kom.
              40 gram vet!!!
              ik zit op trainingsdagen op 90 gram en op rustdagen 110 gram vet.
              als je ze gewoon rond de training vermijd is het juist goed om later wat vetten te eten.
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ja ik ook rond de 110-130gr per dag

Comment

ga de krant gelijk bellen! haha
                  ik zit ook rond de 100gr vet per dag
                  All you need is the heart off a Champion!

Comment

Ik zou als ik jou waszou ik de sticky's nog is goed gaan doornemen.
                    1,0/1,1 gram vet per lichaamsgewicht in kilo's.
                    Dus jij weegt 40 kilo?

Comment

Aangezien dit het receptentopic is, hier een recept voor zelfgemaakte mayonaise. Men neme
                      1 eierdooier op kamertemperatuur (!!!)
                      100 tot 150 ml olie (ik neem graag gewone zonnebloemolie)
                      beetje azijn, beetje mosterd, beetje zout, beetje witte peper

De truc is het begin. Hang je mengkom in een bakje warm water. Dooier goed snel kloppen met een mixer of heel snel met een garde (ja kom op die spieren heb je niet voor niets, snel dus) in dat warme kommetje. Drupje olie erbij, kloppen, drupje olie erbij, kloppen, enz. tot je een beetje massa hebt en je olie kunt gaan gieten in een straaltje, tot je tevreden bent over de dikte. Als laatste azijn, mosterd, zout en peper erbij doen naar smaak. Gewoon proeven tot je tevreden bent.

Hmmm niet te veel van snoepen. Ook een lekkere manier om je olijfolie binnen te krijgen. Voor yogonaise: gewoon aanlengen met 1/3 kwark.

Comment

Mayonaise........ik eet nooit mayonaise.............Ben gewoon vergeten hoe het smaakt, haha.
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

aaah owjah, jullie hadden gelijk hé 2.5/3g per kg is Eiwit
                          die vet 1g per kg was vet. die was ik vergeten ik gooi het gelijk ff om naar 73
                          derest was KH bedankt te herinneren was vergeten thx (niet slim van me)

Comment

Mayo heerlijk op een groot bord belgische frieten, met 3 frikandellentjes
                            Make it count!
                            Always look on the bright side of life...

Comment

Pfff zou bijna de frituurpan aanzetten door jou VanKuip, maar ik houd me knap in
                              "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

ik gebruik de laatste tijden in plaats van mayo, yoghurt, smaakt niet veel beter, maar wel veel beter tijdens trainingsdagen om vet te vermijden

en is nog eens lekker
                                Vriend.. lees de stickies weer door. niet teveel naar andere luisteren.
                                Never send a boy to do a mans job!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X