Dan kan je toch betere hele maaltijden nemen? Ipv een mini shake.
Gezond goed vullend tussendoortje
Collapse
X
-
Originally posted by Deeveehaa View PostKlopt. Daarom heb ik ook shakes als tussendoortje in mijn schema verwerkt. Maken dus onderdeel uit van mijn dagelijkse KEV verhouding.
Tussendoortjes moet je altijd in je schema verwerken. Alle tussendoortjes bevatten kcal en kev, dus zouden als ze niet ingepast zijn altijd je schema in de war gooien. Tenzij je op elk moment van de dag je schema aan het aanpassen bent..... Dan kan je een tussendoortje nemen en vervolgens bepalen wat je 's avonds gaat eten. Maar lijkt mij dat TS beter een plan van tevoren op kan stellen.
Comment
-
Ehm ja natuurlijk eet ik die boterhammen op :P
Maar ik ben 14 en dan al shakes? Ik hou me daar nog niet zo mee bezig.
Voedingsschema heb ik ook niet egt een wel rond vaste tijden maar dan krijg ik tussen door weer honger.
Maar wil eens wat anders als een boterham.
Dus wat raden jullie aan dan toch maar meer fruit eten?
Comment
-
Comment
-
Originally posted by Baazel View PostEhm ja natuurlijk eet ik die boterhammen op :P
Maar ik ben 14 en dan al shakes? Ik hou me daar nog niet zo mee bezig.
Voedingsschema heb ik ook niet egt een wel rond vaste tijden maar dan krijg ik tussen door weer honger.
Maar wil eens wat anders als een boterham.
Dus wat raden jullie aan dan toch maar meer fruit eten?
En natuurlijk heb jij helemaal geen shake's nodig.
Jij mag best n stuk fruit eten als je trek hebt tussendoor.
Je hebt steeds honger/trek omdat je in n groeispurt zit.
Comment
-
Beef jerky,
Augurk met kipfilet eromheen gewikkeld,
Havermout met gedroogd fruit met yoghurt,
Volkoren tortilla met kipfilet en sla,
Home made salad,
Volkoren pistolet met tonijn en sla en olijven,
Gevulde kipfilet,
Zoete aardappel,
Voor de mensen die geen dagelijks voedingschema hebben.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Al eens gedacht aan pannenkoekjes, wraps e.d.?
Ik eet nu rijstpannenkoekjes (rijstemeel met melk en ei-eiwitten) en daarin of een banaan gerold, of kip met groenten gerold. Het is even behelpen nu op vakantie maar deze twee varianten roep ik uit tot ' geslaagd' als ik onderweg ben.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-