Als iemand voorkeur heeft voor een bepaald recept laat het weten. Denk dat ik wel bereid ben er naar te kijken hoe het te doen. En hoe het gezonder te maken.
Lekkere gezonde toetjes en zooi
Collapse
X
-
Originally posted by Patriciaaa View PostDie kwark kan je ook nog meer light maken, met gelatine blaadjes enzo
@Paella & Lasagna
Lasagna is easy om een gezonde variant van te maken. Paella zal ik eens naar kijken wat dat uberhaupt is hehe. Zal er volgende week eens mee aan de gang gaan.
Comment
-
zo mijn kwark staart staat in de koelkast... deeg gemaakt kan ovaal toast koekjes.. had niks anders.. met wat boter in de pan en vanille poeder zo bodem klaar :P
500 magere kwark 3 scheppen vanille whey 150ml melk en 1 banaan door de blender... eieren erdoor heen en mixen maar... nu 3 uur wachten en eten maarEen dag niet getraind...
Comment
-
Ik heb gisteravond geprobeerd die kwarktaart te maken, had lekkere trek .
Is totaal mislukt, 4 eiwitten een bak kwark twee sinasappelen met een banaan door de blender (= 500ml). Vervolgens zeker 4 minuten geklopt. Vanmorgen de springvorm eraf gehaald, leek 10 seconden mooi en toen viel die langzaam uit elkaar! Was best een grappig gezicht, maar wel een beetje zonde.
Beste Falstyr, ben je misschien een detail vergeten te melden? Wat heb ik fout gedaan?2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5
Comment
-
Originally posted by Pascal Jongejan View PostIk heb gisteravond geprobeerd die kwarktaart te maken, had lekkere trek .
Is totaal mislukt, 4 eiwitten een bak kwark twee sinasappelen met een banaan door de blender (= 500ml). Vervolgens zeker 4 minuten geklopt. Vanmorgen de springvorm eraf gehaald, leek 10 seconden mooi en toen viel die langzaam uit elkaar! Was best een grappig gezicht, maar wel een beetje zonde.
Beste Falstyr, ben je misschien een detail vergeten te melden? Wat heb ik fout gedaan?
Comment
-
Gisteren een eerste poging tot chocolademousse gedaan, het smaakte niet onaardig maar er is nog ruimte voor verbetering:
1 eiwit
+/- 1 el choco whey (op smaak doen)
1 tl cacaopoeder
kleeeiin scheutje (magere) melk
eventueel beetje zoetstof naar keuze
Eiwit mengen met zoetstof, goed stevig kloppen met mixer (moet de bak kunnen omkeren zonder dat het er uit valt). Whey, cacaopoeder en klein scheutje melk erdoor. Nog even goed kloppen.
Ik denk dat als hij een uurtje of 2 in de koelkast staat wel mooi stevig wordt, maar daar was ik gisteren te ongeduldig (lees: hongerig) voor.
Hij was wel luchtig, maar toch nog iets te vloeibaar naar mijn smaak.
Comment
-
Als het te zacht is dan is er te veel vocht toegevoegd. De kwark moet wel stevig genoeg blijven. Geen soep. Even denken... Normaal heb je 250ml room, 400ml water. 650ml vloeistof moet dus lukken lijkt me. Misschien dat citroen sap de moleculen afbreken. Er wordt niet voor niks citroen SCHIL gebruikt in gebak. En dan niet het witte bittere deel onder de laag.
Als je deeg met eieren maakt moet het eigenlijk ook in de oven voor 20minuten rond de 160graden.
Misschien dat ik dit vergeten was?
Ik heb vandaag weer een kwark taart gemaakt zonder problemen.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostAls het te zacht is dan is er te veel vocht toegevoegd. De kwark moet wel stevig genoeg blijven. Geen soep. Even denken... Normaal heb je 250ml room, 400ml water. 650ml vloeistof moet dus lukken lijkt me. Misschien dat citroen sap de moleculen afbreken. Er wordt niet voor niks citroen SCHIL gebruikt in gebak. En dan niet het witte bittere deel onder de laag.
Als je deeg met eieren maakt moet het eigenlijk ook in de oven voor 20minuten rond de 160graden.
Misschien dat ik dit vergeten was?
Ik heb vandaag weer een kwark taart gemaakt zonder problemen.
Comment
-
Als die te zacht is, moet je gewoon andere kwark gebruiken. Van die dikkere
Originally posted by Falstyr View PostDan ga je meer richting het maken van puddingen e.d. ipv taarten en vlaaien. Daar moet je dan wel rekening mee houden.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...14 minutes ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment