Vervanging van kwark

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

denk dat het de stevia met heel veel bulkspul is waardoor de zoetigheid overeenkomt met een gelijk volume aan suiker en niet de stevia druppels of poeder die wij hebben die zo'n 200x zoeter is denk ik.

Comment

Ik gebruik zoetstof zit geen kcal in
      If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Gooi er anders een klein beetje suikervrije limonadesiroop bij. Dat doe ik weleens, eet wat makkelijker weg. En wat er al eerder gezegd werd; meng het met een klein beetje water of drink er een glas water bij!
        It's a silly time to learn to swim when you start to drown.

Comment

de zaanse hoeve met aardbeiensmaak van de AH al eens geprobeerd? 8,5g eiwit per 100 g, aan het begin misschien nog wel iets wennen, maar vind ik een stuk lekkerder dan naturel !
          Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

En iets van 12-14 gram suikerbende volgens mij.....

Comment

De pure stevia is toch ook een zoetstof en dus iets totaal anders dan suiker? Dan heb je dus ook geen piek voordat je gaat slapen? Ik gooi er ook een beetje stevia in 's avonds (potje poeder natuurwinkel, kost wel 11 euro overigens, maar is puur). En s' ochtends voor het trainen eet ik een bak met muesli erdoor (kale muesli en crunchy van de natuurwinkel mix ik door elkaar), superlekker!
              Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Comment

Een schep choco CaseĂŻne met 400 ml water doe ik tegenwoordig, enige minpunt vind ik dat ik nu veel eerder mijn bed uit moet om te plassen!
                The expert in anything was once a beginner..

Comment

biologische kwark van de ah is goed te eten smaakt als yoghurt en is niet zo dik.

Comment

Ik gooi er altijd ongezouten cashews doorheen, heb je iets om op te kauwen. Meestal ook een stuk fruit zoals een banaan of mandarijntjes, echter ik lees net dat suikers voor het slapen gaan geen goed idee is. Misschien ook maar eens stevia aanschaffen binnekort.

Comment

Originally posted by Dopamine View Post
                      Ik gooi er altijd ongezouten cashews doorheen, heb je iets om op te kauwen. Meestal ook een stuk fruit zoals een banaan of mandarijntjes, echter ik lees net dat suikers voor het slapen gaan geen goed idee is. Misschien ook maar eens stevia aanschaffen binnekort.
                      alleen ongezouten cashewnoten zijn genoeg hoor, lekker!

Comment

Originally posted by tha man View Post
                        alleen ongezouten cashewnoten zijn genoeg hoor, lekker!
                        Wat is dit voor onzin?
                        17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X