Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Iemand die weet hoe je een pizzabodem maakt van havermout only?
Havermout fijnmalen met zo'n blender of wat dan ook. Mixen met water/melk, paar eieren erdoor. Alles goed door elkaar roeren. Bakken op hoog vuur. Je hoeft geen vet toe te voegen in principe.
Afhankelijk van je pan grootte en hoeveelheid havermout krijg je dan een dunne/dikke pannenkoek. Deze kan je dan versieren met producten naar keuze.
hahahaha CJ very much, in principe zou het moeten kunnen, en het gaat er ook als een pizza bodem uitzien maar het zal waarschijnlijk makkelijk ui elkaar vallen (net als die van bloemkool).
Smaakt goed, niet echt pizza. Maar wel lekker , stukjes bloemkool enzo.
Foutje gemaakt en de kaas er later bovenop gegooid. Ook tonijn gebruikt ipv kip.
O bij bovenstaande macros nog 3 eieren erbij. Dus wat hoger in vetten en eiwitten. Veel vet komt uit mozzarella.
Volgende pizza die ik ga maken gaat waarschijnlijk uit oats bestaan als bodem.
"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
kan me niet voorstellen dat een bloemkoolpizza lekker is maar alles valt te proberen.
waarom wil je perse havermout gebruiken? Mij lijkt het makkelijker met volkoren tarwemeel oid, is als ik het goed heb net zo duur als havermout.
Havermout. Maar echt aanraden doe ik het niet. Heb teveel ei gebruikt. Met fijne poedervorm zou het een stuk beter smaken. Het vervelende is ook dat veel producten niet bij de supermarkt verkrijgbaar zijn. Zoals kaas zonder vet bijvoorbeeld. Macros waren grofweg als volgt:
1200kcal
120 carbs
70 proteins
50 fat (waarvan 27 uit ei, en ong 20 uit ''light'' mozzerella)
Had tijdens het eten zin om alles gewoon in een blender te pleuren en op te drinken lol. Ik weet niet of ik nog een pizza ga maken.
Het is weinig werk, zo een half uurtje inc oventijd, kost ook bijna niks, maar smaakt ook niet zo heel geweldig.
Binnenkort whey muffins maken en ijsjes. Jwz, we fixen die shit.
"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
De doseringen die je noemt zijn redelijk gebruikelijk voor beginners, maar zorg ervoor dat je je gezondheid goed in de gaten houdt, vooral je lever bij...
Comment