Eet maar gewoon, dat is al lekker genoeg!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wil je foto's van mij?
    Ja daar zal je vrolijk van worden, n ouwe lul die er 4 maanden uit heeft gelegen en het zwaarste wat hij kon doen was op zn nest liggen.
    Maar als je er op staat wil ik ze je wel per pm sturen hoor. Dan wil ik er nog wel van ervoor ook bij doen.

Maar ik begrijp niet goed dat je jezelf steeds aangevallen moet voelen, het is een forum en daar word gepraat over alles.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
      Wil je foto's van mij?
      Ja daar zal je vrolijk van worden, n ouwe lul die er 4 maanden uit heeft gelegen en het zwaarste wat hij kon doen was op zn nest liggen.
      Maar als je er op staat wil ik ze je wel per pm sturen hoor. Dan wil ik er nog wel van ervoor ook bij doen.

Maar ik begrijp niet goed dat je jezelf steeds aangevallen moet voelen, het is een forum en daar word gepraat over alles.

Het gaat me niet om jou hoor, maar meer om het feit dat mensen zich voordoen of ze de wijsheid in pacht hebben en het zo goed weten allemaal, maar ondertussen geen enkele foto, s plaat van zichzelf, terwijl ik dat tenminste wel doe. Iedereen mag commentaar geven op me, iedereen mag zijn mening geven en een grote bijdehand bek opzetten, maar heb dan ook de ballen om jezelf in de spotlights te zetten i.p.v. een zogenaamde afbeelding van een motor van internet of helemaal niks.

Comment

Om mee te beginnen genoeg foto's http://forum.bodynet.nl/trainingslog...to-10-and.html

Gozer om je af te kraken op uiterlijk of dat soort dingen zijn laag en heb ik ook laten weten.... Maar dat slappe gelul van je over voeding moet je echt mee ophouden. Paar % heeft de mazl om met bagger voeding er redelijk uit te zien maar de rest is het elke dag weer een overwinning!

Als je nou eens minder eigenwijs jong bent en op dit forum bent om te groeien en meer te bereiken zou ik eens luisteren naar mensen, want je kan zo easy zo veel beter eruit zien... neem aan dat dit je doel is met deze sport?? En dat overtrainen als je genoeg voeding had gehad was dit misschien wel nooit gebeurd kans zo ie zo 100x kleiner geweest. Wordt een beetje moe van jou onzin, als je alles op je eigen manier wilt doen prima maar wat is het nut om dan dit op het forum te zetten???
        Een dag niet getraind...

Comment

Progressie RickBeen 1,5 jaar - YouTube

Mag ik nu commentaar geven?
          Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
          People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
          BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

+

Ooh bitch please mensen die om foto's vragen ter confirmatie van kennis, hoe lachwekkenddouw nog een bakpao naar binnen

Comment

Originally posted by aktito View Post
              +

Ooh bitch please mensen die om foto's vragen ter confirmatie van kennis, hoe lachwekkenddouw nog een bakpao naar binnen
              Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Dat is een topprogressie in 1,5jaar, voeding aan de macht...Grote Klasse Rick!!!!

Comment

Wordt een beetje moe van deze langspeelplaat die blijft hangen. Je blijft maar topics openen met steeds dezelfde bla bla bla bla. Dezelfde boodschap steeds in een iets ander jasje. Feit is dat je voeding ruk is, maar in plaats van dit in te zien...Krijgen we dit weer.

Ik zou echt wensen dat je eens echt serieus aan de slag zou gaan met je voeding. met een goed voeding schema zul je sneller en meer bereiken als jij nu doet.
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                    Wordt een beetje moe van deze langspeelplaat die blijft hangen. Je blijft maar topics openen met steeds dezelfde bla bla bla bla. Dezelfde boodschap steeds in een iets ander jasje. Feit is dat je voeding ruk is, maar in plaats van dit in te zien...Krijgen we dit weer.

Ik zou echt wensen dat je eens echt serieus aan de slag zou gaan met je voeding. met een goed voeding schema zul je sneller en meer bereiken als jij nu doet.
                    Geef mij een concreet advies. Hoe zou mijn voeding schema in elkaar moeten zitten dan?

Comment

Originally posted by Daniel4you View Post
                      Geef mij een concreet advies. Hoe zou mijn voeding schema in elkaar moeten zitten dan?
                      Volgens mij zegt hij het in diezelfde post.
                      One Love, One Game, One Desire.
                      BP: 2x 110kg, SQ: 1x 130kg, DL: 5x 130kg

Comment

Lees de stickies en stel een voedingsschema op. Dan zijn de mensen hier bereid om je te helpen met het verbeteren van je schema.
                        Daarnaast vind ik het een beetje raar dat je alleen kritiek lijkt te accepteren van mensen die er 'beter' (lees: groter) uitzien. Daarmee kun je geen kennis meten. Als ik jou was, zou ik de kritiek en de adviezen die je op dit forum krijgt gewoon aannemen.
                        Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Sbrh View Post
                          ik weet niet , maar aangezien jij aanleg hebt en je al 7 jaar traint , vind ik je er bar slecht uitzien , volgensmij train je elke dag het zelfde want alles is uit verhouden. en als ik jou was zal ik dus maar is naar andere luisteren , je hebt jezelf wel erg hoog zitten
                          Haha dit dus.....
                          Daniel je vraagt gewoon om in de spotlights te staan, niks mis mee maar zorg dan dat je positief in de spotlight staat ipv negatieve aandacht is ook aandacht....
                          Zoveel posts en zoveel bullsjjjjjittt...
                          Make it happen, shock everyone!

Comment

Als je het serieus meent, en dus daadwerkelijk aan de slag wenst te gaan met een voeding schema, wil ik je best op weg helpen.
                            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Hij kuurde toch?

Comment

Ik eet in de ochtend. Paar sneetjes brood met kaas en een glas melk en een stuk fruit.
                                Middag hetzelfde (ongeveer)
                                Avond eet ik gewoon groente, aardappels en vlees.
                                Daarna halve liter yoghurt.

Wat is daar mis mee?

Te weinig?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X