Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
maar... heu.... bananen zijn toch superfoods?!?
ananas ook toch?
echt hé, ja toch?!
Die dan weer wel.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
eerlijk gezegd vind ik het ook maar onzinnig om dan krampachtig recepten te gaan verzinnen met alleen maar superfoods. Zonder dat daar verder een richting aan gegeven wordt, kwa voedingswaarde of zo.
toevallig heb ik vorige week zelf een superfood lekkere "gezond" soeperij gemaakt.
pure chocola (de puurste die ik kon vinden)
moerbeibessen- hennep zaad- hazelnoten- cashewnoten- gedroogde abrikozen
noten en abrikozen in stukjes
chocolade - au bain marie- smelten
vruchten en zaden erdoor roeren
op een plaat met bakpapier kleine hoopjes scheppen (lopen uit en worden schijfjes)
heerlijk snoepen op Bulkdag
ps ik denk volgende keer ook nog een scheutje kokosmelk door de chocola te doen
ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
eerlijk gezegd vind ik het ook maar onzinnig om dan krampachtig recepten te gaan verzinnen met alleen maar superfoods. Zonder dat daar verder een richting aan gegeven wordt, kwa voedingswaarde of zo.
toevallig heb ik vorige week zelf een superfood lekkere "gezond" soeperij gemaakt.
pure chocola (de puurste die ik kon vinden)
moerbeibessen- hennep zaad- hazelnoten- cashewnoten- gedroogde abrikozen
noten en abrikozen in stukjes
chocolade - au bain marie- smelten
vruchten en zaden erdoor roeren
op een plaat met bakpapier kleine hoopjes scheppen (lopen uit en worden schijfjes)
heerlijk snoepen op Bulkdag
ps ik denk volgende keer ook nog een scheutje kokosmelk door de chocola te doen
Klinkt goed
Verder is er niks krampachtigs aan. Als ik zelf geen belang bij een recept heb kan een ander dat wel hebben. Als ik aan het cutten ben kan ik namelijk ook een recept bedenken om goed mee te kunnen bulken, ookal heb ik er op dat moment geen belang bij.
En over voedingswaarde etc gesproken. Ik heb gister een banaan pannenkoeken recept online gezet. Mét voedingswaarde.
het krampachtige doelde ik niet zozeer op het aantal cal, maar op het alleen superfoods gebruiken.
Dat je net zo goed bulk recepten kan verzinnen als je in de cut zit of omgekeerd dat klopt natuurlijk, maar op je site zou ik het er dan wel bij vermelden.
Precies, zoals met dat banaanpannenkoeken recept.
ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
het krampachtige doelde ik niet zozeer op het aantal cal, maar op het alleen superfoods gebruiken.
Dat je net zo goed bulk recepten kan verzinnen als je in de cut zit of omgekeerd dat klopt natuurlijk, maar op je site zou ik het er dan wel bij vermelden.
Precies, zoals met dat banaanpannenkoeken recept.
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Comment