Supplementen-shop waar je per acceptgiro/factuur

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Supplementen-shop waar je per acceptgiro/factuur

ik wil nml. geen cc gebruiken en rembours vind ik ook nix.

Grtz

Bestel meestal bij bardolino onder rembours.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Op hercules-fitness kan je met rabo direct betalen dat werkt wel mooi vind ik. En altijd geode klant service.
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

Heb ook rabobank dus zal eens kijken hoe ze qua prijzen zijn

Greets...

Comment

Net zo duur als overal volgens mij en zoniet moet je h et mij effe laten weten Ga alleen meestal langs en krijg meestal wel korting hij kijkt niet zo op een paar eurootjes

Comment

Oke laat het je weten.

Greets...

Comment

Heb alleen giro, :/

Grtz

Comment

Heeft er iemand ervaring mee om uit amerika supplementen te halen want collega zegt dat ze in amerika willen gaan bestellen want nitrotech kost daar 21 dollar per pot en hier in nl kost het 50 eurootjes dus als er niet teveel invoeringskosten bij komen is het dus zker de moeite waard!?!?

Comment

Geen ervaring mee mee komt volgens mij uiteindelijk net zo duur of zelfs duurder uit.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (dino21 @ Jun. 06 2003,17:54)]Heeft er iemand ervaring mee om uit amerika supplementen te halen want collega zegt dat ze in amerika willen gaan bestellen want nitrotech kost daar 21 dollar per pot en hier in nl kost het 50 eurootjes dus als er niet teveel invoeringskosten bij komen is het dus zker de moeite waard!?!?
                    Heb er geen ervaring mee, maar bij Sledge-Hammer zijn de prijzen ook abnormaal laag. Je moet dan met creditcard betalen, wil het altijd nog een keer doen maar heb het nog nooit gedaan. Whey van ultimate nutrition kost daar 35 euro per 2.27 kilo, koop je meer potten dan kun je (afhankelijk van de hoeveelheid) voor 21 euro per pot klaar zijn. Creatine 6.60 euro per 500 gr. Als het goed spul is, is het niet alleen leuk voor particulier gebruik, maar zie ik er zelfs handel in. Ik weet het niet hoor !

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Wil de Bras @ Jun. 06 2003,18:04)]
                      Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (dino21 @ Jun. 06 2003,17:54)]Heeft er iemand ervaring mee om uit amerika supplementen te halen want collega zegt dat ze in amerika willen gaan bestellen want nitrotech kost daar 21 dollar per pot en hier in nl kost het 50 eurootjes dus als er niet teveel invoeringskosten bij komen is het dus zker de moeite waard!?!?
                      Heb er geen ervaring mee, maar bij Sledge-Hammer zijn de prijzen ook abnormaal laag. Je moet dan met creditcard betalen, wil het altijd nog een keer doen maar heb het nog nooit gedaan. Whey van ultimate nutrition kost daar 35 euro per 2.27 kilo, koop je meer potten dan kun je (afhankelijk van de hoeveelheid) voor 21 euro per pot klaar zijn. Creatine 6.60 euro per 500 gr. Als het goed spul is, is het niet alleen leuk voor particulier gebruik, maar zie ik er zelfs handel in. Ik weet het niet hoor !
                      Oh, ja Dino. Ga er maar wel van uit dat er hoge verzendkosten aan zitten. Dit is meestal alleen interresant als je veel besteld.

Comment

Vroeger was het inderdaad interessant om in de VS je supplementen te bestellen met creditcard. Maar die Amerikanen zijn ook slimmer geworden, tegenwoordig vragen ze op bodybuilding.com zo 60 euro voor verzendkosten

Comment

ik heb heel heel veel ervaring met het bestellen van producten bij Bodybuilding.com

ik bestel NOOIT alleen maar meestal met een groep
                          het max verzendkostn dat ze je vragen is 169 dollar (postal service) boven die prijs is alle verzending gratis (altans anderhalfe maand terug)
                          en als je op happycoupons.com kijkt kan je vaak coupons vinden tussen de 5 en 30 dollar (soms meer) voor je korting..die trek je gewoon van het totaal bedrag af.

En aangezien de euro hoger is dan de dollar scheelt het nog veel.

ik heb al over de 3000 dollar besteld via hun

Comment

Originally posted by Riki View Post
                            ik wil nml. geen cc gebruiken en rembours vind ik ook nix.

Grtz

Als je telebankieren hebt (giro=postbank) dan kan je bij ons prima met iDEAL betalen. iDEAL ondersteund naar mijn weten de Rabobank, Postbank, SNS-bank, Fortis en ABN-AMRO.

Rembours is inderdaad geen leuke optie aangezien er dan kosten voor het afrekenen bij de postbode nog bijkomen.

Jaap
                            powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

kijk eens naar de datum jongens
                              160kg squat
                              225kg deadlift
                              130kg benchpress

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X