HMB i.c.m Creatine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• HMB i.c.m Creatine

Hee..

Ik train nu zon half jaar, voedingschema'tje en trainingschema enzo, loopt alllemaal wel goed. Alleen nu heb ik het gevoel dat mijn spieren trager herstellen dan normaal. Mijn trainer die mij en mn lichaam goed kent, raadde mij de combi HMB en Creatine te proberen. HMB voor sneller herstel en de Crea voor meer spierkracht etc. Het schijnt dat deze 2 elkaars werking stimuleren. Zou ik dit kunnen proberen? Mijn stats zijn;

17 jaar
    1.83
    81 kg

Als je nu even één topic naar onder kijkt in de lijst zie je een paar pagina's vol staan over deze combi...
    Weet je wel zeker dat je niet gewoon wat te veel doet?

Comment

vind het voor jou erg vroeg om zulke sups al te nemen
      je ben jong en onervaren genoeg om al te groeien als je naar een gewicht kijkt
      Who's the Chef

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
        Als je nu even één topic naar onder kijkt in de lijst zie je een paar pagina's vol staan over deze combi...
        Weet je wel zeker dat je niet gewoon wat te veel doet?
        Ja ik heb dat topique ook doorgelezen Alleen deze vraag is persoonsgebondenvoor mij, dus of het handig voor mij persoonlijk

Ik train zeker niet te hard. Spierpijn is goed, maar soms kan ik na 4/5 nog niet trainen, vandaar dat de neiging om naar HMB te grijpen erg groot is

Comment

Ik vind je net als Been te jong, maar dat heb je waarschijnlijk al wel uit eerdere reactie's op soortgelijke onderwerpen kunnen opmaken.
          Wat mij betreft nog ff niet doen dus.

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
            Ik vind je net als Been te jong, maar dat heb je waarschijnlijk al wel uit eerdere reactie's op soortgelijke onderwerpen kunnen opmaken.
            Wat mij betreft nog ff niet doen dus.
            Oke prima, ik weet genoeg

Comment

Originally posted by Tibbs View Post
              Ja ik heb dat topique ook doorgelezen Alleen deze vraag is persoonsgebondenvoor mij, dus of het handig voor mij persoonlijk

Ik train zeker niet te hard. Spierpijn is goed, maar soms kan ik na 4/5 nog niet trainen, vandaar dat de neiging om naar HMB te grijpen erg groot is
              denk dat de spier pijn niet minder zal worden door hmb hoor kerel
              miss is je train of eet schema niet goed
              of je rust te weinig.
              Who's the Chef

Comment

Edit Shannasse: was blijkbaar iets niet duidelijk aan de vorige waarschuwing dus bij deze nog eentje. Als je hier wilt posten dien je jezelf eerst even voor te stellen!

Comment

Probeer je eiwit inname wat op te voeren.
                  Overmatige spierpijn kan o.a te maken hebben met een eiwit tekort.
                  www.sportfood.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X