Whey noodzakelijk of niet.?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey noodzakelijk of niet.?

Geachte l.

Ik ben mijn voeding na 6 weken trainen aan het aanpassen en heb hierbij wat hulp nodig omdat ik veel lees over trage en snelle eiwitten.

ik kom nu aan mijn dosis door met magere kwark aan te vullen.?

heb ik nu ook whey nodig om te combineren ?

Groet Chili.

Eiwitten in poedervorm van welke soort dan ook (whey, pro, enz) zijn eigenlijk nooit noodzakelijk. Als je al de benodigde eiwitten uit normale voeding kunt halen is dat helemaal prima en zijn er dus geen shakes nodig.

Wel is het zo dat whey erg snel wordt opgenomen, sneller dan de meeste eiwitten uit voeding. Als je dus toch al wat moeite hebt om aan de benodigde hoeveelheid te komen kan het een uitkomst zijn om na de training een whey shake te nemen, je combineert dan het behalen van de totale hoeveelheid benodigde eiwitten met het voordeel van snelle eiwitten na de training.

Comment

whey = niet noodzakelijk!

Comment

whey=wel noodzakelijk als je het ver wilt schoppen
        Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Whey is inderdaad niet noodzakelijk,maar is wel handig.
          getting back in shape...

Comment

volgens mij zitten er in why amino's die je niet of nouwelijks uit je voeding kan halen
            zo iets heb ik wel eens gehoord
            Who's the Chef

Comment

Whey = zeer handig maar niet noodzakelijk
              Groei, Groeier, Groeist

Comment

Nee!

Het is trouwens gewoon gemaakt van dat witte spul die uit een koe komt dus een wondermiddel is het niet zoals veel nOoBs denken.

Comment

Originally posted by ahmet View Post
                  whey=wel noodzakelijk als je het ver wilt schoppen
                  spijtig genoeg zit niemand van ons op het niveau(internationaal) dat het verschil in eiwitkwaliteit echt veel uitmaakt.

Whey is een rage. Overrated en duur, lekker voor de zakken van de supplementindustrie.
                  the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Santino88 View Post
                    Nee!

Het is trouwens gewoon gemaakt van dat witte spul die uit een koe komt dus een wondermiddel is het niet zoals veel nOoBs denken.
                    Whey is niet zomaar gemaakt van melk. Het lekt weg bij met maken van kaas. Het is dus compleet anders als caseïne. Whey heeft een aantal voordelen, maar is zoals eerder gezegd nooit noodzakelijk.
                    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                      Whey is niet zomaar gemaakt van melk. Het lekt weg bij met maken van kaas. Het is dus compleet anders als caseïne. Whey heeft een aantal voordelen, maar is zoals eerder gezegd nooit noodzakelijk.
                      ok dav1to haha

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X