CLA Slank vetverbrander: Iemand ervaring?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• CLA Slank vetverbrander: Iemand ervaring?

Hey allemaal,

Ik ben op de website van vitaminstore eens gaan bekijken welke voedingssuplementen er verkocht worden. De beschrijving van dit product sprak mij wel aan.
    CLA Slank vetverbrander.

CLA Slank, vetverbrander!, Afslanken door vetverbranden met behoud van spieren

Heeft iemand hier ervaring mee?
    Of misschien een tip om spier te behouden en vet kwijt te raken?
    (uiteraard is mijn training aangepast op dit doel)
    Sport moet wel leuk blijven!

goed eet schema veel eiwitten en cardio der bij en je komt een heel eind
    Who's the Chef

Comment

kruidvat zijn ze 7,- en werken prima

Comment

Over het behoud van spieren twijfel ik....

Comment

Originally posted by Erik Blokker View Post
          Hey allemaal,

Ik ben op de website van vitaminstore eens gaan bekijken welke voedingssuplementen er verkocht worden. De beschrijving van dit product sprak mij wel aan.
          CLA Slank vetverbrander.

CLA Slank, vetverbrander!, Afslanken door vetverbranden met behoud van spieren

Heeft iemand hier ervaring mee?
          Of misschien een tip om spier te behouden en vet kwijt te raken?
          (uiteraard is mijn training aangepast op dit doel)
          4,5 kilo op een jaar, stond in een recent onderzoek na dagelijks cla te gebruiken. Goed dieet en training zijn een betere optie.

Grtz

Comment

Cla

Verwacht er geen wonderen van. Het is lastig om het aan te wijzen als je vetpercentage naar beneden gaat dat dit van CLA komt. IK heb het zelf ook gebruikt en denk wel dat het een bijdrage heeft geleverd tot vet reductie echter beperkt en in combinatie met een goed dieet welke hoog in eiwitten is en laag in koolhydraten.

Comment

CLA kun je prima gebruiken. Maar je basis moet bestaan zoals gezegt uit een goed dieet in combinatie met goede training. Dus naast krachttraining de nodige cardio.
              CLA kan een beetje extra geven als je bezig bent je vetpercentage te verlagen, maar zoals gezegt, verwacht geen wonderen van dit voedingssuplement.

gr

Comment

Precier wat in de reacties hierboven ook al gezegd wordt.

Ik gebruik het zelf nu tijdens het cutten. Om uit te proberen en kon het voor een leuke prijs krijgen.

Bij ratten is aangetoond dat het werkt, minder vet, meer spieren. Bij dikke mensen is dit ook aangetoond, maar meer spieren was niet echt significant.

Er zijn ook wel de nodige onderzoeken waaruit blijkt dat het niets doet. Die kan je makkelijk op ergogenics vinden: zoeken --> cla

Cla wordt ook wel ingezet bij niet toxische k ankertherapie. Er zijn aanwijzigingen dat het ook preventief zou werken.
                Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Over dat laatste heb ik idd ook het nodige gelezen KIR, het wordt ook met enige regelmaat genoemd als een goed supplement voor mensen met auto-immuun ziekten. Ben er nog niet helemaal achter waarom precies maar vind het toch wel interessant...

Comment

Helaas ligt Stackerstore eruit, kan iemand mij helpen aan een site of de Ephedrine?
                    Flexcup 2012: 2e Plaats C Klasse -80kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X