Heeft iemand ervaring met No-explode of cell-mass??
No-explode en cell-mass
Collapse
X
-
Hey,
Ik gebruik nu ongeveer 1,5 weken No Explode. Ik ben wel tevreden over dit product. Bij mij heeft het wel resultaat wat de omvang van men biceps en triceps betreft. Het geeft me eveneens meer zin om te trainen.
Mijn kracht zie ik nog niet onmiddellijk toenemen, maar dat komt wss omdat ik het nog niet lang genoeg neem.
Comment
-
Hoi,
Ik ben nu twee weken bezig met NO-explode,cell mass en nitrix.
Ik heb nog nooit zo´n goede producten bij elkaar gehad.
De kracht toename,het uithoudingsvermogen en de massaontwikkeling zijn enorm.Ik ben nu op twee weken tijd 3,5 kilo zwaarder geworden.
Eerst geloofde ik er ook niet in,maar het is super.Je hebt echt het gevoel of je de kilo´s wel kunt opvreten.
Ik zou wel de nitrix erbij nemen.Dit versterkt de werking van de andere twee.
Succes ermee en laat even horen wat je ervan vind.
Groeten,
Lars
Comment
-
cell mass + no-xplode 99,-
Mass Stack (Nitrix + Cell Mass + NO-Xplode) 150,-
3-4 weken.
Body Supplieshttp://www.body-supplies.nl
Comment
-
Tja goed spul wel,maar om het in te nemen vind ik wel lastig.s'morgens op je nuchtere maag gaat opzich wel mnaar ondanks dat ik ook s'morgens train word het wel wat lastiger.Oja de verpakking waar je het in mengt moet je wel goed vasthouden beetje veel gas zit er in als je het klaar maakt in een shake beker.voor de rest lekker zuur goedje maar het werkt super.
nice greets big boy
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment