Universal Animal Stack 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Universal Animal Stack 2

Hallo allemaal,

Ben een beetje op verkenning op de verschillende sites om supplementen aan te schaffen.
    Zo heb ik op het net hetvolgende gevonden.
    Betreft Universal animal Stack 2. Heeft er misschien iemand ervaring met dit supplement?
    Mag je dit supplement combineren met creatine?
    Bedankt

Zijn over heel veel sups al meerdere topics geweest, heb je even wat rond gekeken?

Overigens zijn er maar heel erg weinig sups die echt werken en zul je dus over de meesten nauwelijks positieve verhalen krijgen. En de positieve verhalen die er wel zijn zullen heel vaak sterk gekleurd zijn, vaak zijn ze afkomstig van mensen die nog niet lang trainen en dus sowieso wel groeien, maar die hun winst dan aan zo'n sup toeschrijven.

Over het algemeen heb je er véél meer aan om je trainings- en vooral voedingsschema te perfectioneren, en dan afhankelijk van je voedingsschema en behoefte een paar tactisch gekozen sups te gebruiken. Het overgrote deel betreft een berg blabla en verder weinig, geloof dus de reclames niet te makkelijk!

Comment

Animal pack is een aardige mix van supps ter ondersteuning. En hebben baat als je dieet, training en rust dik op orde zijn. Geef even je stats, zodat we je wat richtlijnen kunnen geven.

Grtz

Comment

Ik heb inderdaad al begrepen dat voeding da basis is van alles. Ga me daar zeker wat meer op toespitsen.

Mijn stats:

1:83 meter
        86 kg
        vetpercentage 13
        24 jaar
        4 jaar training

Alvast bedankt

Greetz

Comment

Koen, wat wil je bereiken?

Grtz

Comment

ik ben altijd huiverig over sup's.
            A vind het een hoop geld
            B betwijfel de werking
            Who's the Chef

Comment

Wat wil ik bereiken?

Ik train nu om en bij 4 jaar en heb die microbe echt wel zwaar te pakken? Ik zie mij mezelf steeds weinig resultaten, desalniettemin ziet mijn omgeving mij wel vorderingen maken.
              Mijn doel is om grotere spieren te krijgen en meer kracht. Zit in een job waar kracht hebben echt wel een must is. Deze kracht wil ik combineren met een 'look'.
              Heb al verscheidene uren op dit forum doorgebracht en heb al veel bijgeleerd, doch over sup's en de werking ervan weet ik ni echt veel.
              Veel eten is jullie boodschap. Dat ben ik nu ook aan het doen, ook al laten mijn shifturen niet altijd toe te eten zoals het zou moeten.

Comment

Ik zou dan voorstellen om te gaan bulken, gezien je stats. De supplementen die ik je zou aanraden zou zijn:

1. Goede multi vitamine

2. Creatine Monohydraat ipv de andere nieuwere soorten creatine(gaat wat vocht vasthouden, maar je wordt er in de regel een stuk sterker van, en een gewichtstoename van 5 kg in de eerste zes weken, je komt voller te staan). Bij de nieuwe soorten hou je geen vocht vast, krijg je enkel een krachtspurt, uit ervaring iopteer ik voor de oude, toch het beste voor extra massa.

3. Goede Whey shake

Qua kosten net zoveel als animal pack, maar met betere resultaten.

Grtz

Comment

Riki,

Bedankt voor je goede raad. Ik ga die zeker en vast opvolgen. Zal weten te vertellen of het iets heeft uitgehaald.

Greetz

Comment

Succes!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X