zonder shake ook groeien???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

maar het gebruik van een shake vind ik zo (dom) omdat het niet je beeld weergeeft van je kracht.

Bevoorbeeld als je een shake neemt, neemt je volume spiermasse wat sneller toe. Maar wat veranderd het aan je kracht? Niets tog? Kan iemand me hierbij helpen? wat zo denk ik er namenlijk over
    only the strongest will survive

Comment

Moet eerlijk zeggen ik neem nu al 3 maanden 2 maal dagelijks een shake. 100% Whey en ik merk een toename van mijn massa. Kracht?? Neen daar merk ik niet veel van. Neem wel altijd voor het trainen een amino ampul en na het trainen een BCAA ampul. Ik denk dat ik aan mijn max van kracht zit. Vroeger in mijn zotte jaren nog Creatine genomen. Hiervan een explosie van kracht maar éémaal gestopt val je terug en heel veel zelf.
      Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

dus kan je beter op jonge leeftijd (mijne) opbouwend werken naar de toekomst toe, en een basis vormen zonder supplementen. En achteraf het bekijken en overwegen om eventueel supps te nemen? Lijkt voor mij tog de meest logische stap. want groeien zonder shake doe je tog zowiezo alleen gaat het wat trager. En het is nu eenmaal een sport waarbij je geduld moet hebben.
        Last edited by Akuma; 19-05-2007, 21:29.

Comment

Inderdaad geduld is de mooiste beloning.
          Je kan later nog zien wat je doet hé
          Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Originally posted by Akuma View Post
            maar het gebruik van een shake vind ik zo (dom) omdat het niet je beeld weergeeft van je kracht.

Bevoorbeeld als je een shake neemt, neemt je volume spiermasse wat sneller toe. Maar wat veranderd het aan je kracht? Niets tog? Kan iemand me hierbij helpen? wat zo denk ik er namenlijk over
            Hier is geen eenvoudig antwoord op te geven. Als je specifiek op kracht traint kun je zelfs spiermassa verliezen en toch sterker worden. Maar dan moet je op je CNS (Central nervous system) trainen.

Voor gewone mensen die fitness- en bbstijl trainen wilt meer spiermassa weer wel meer kracht zeggen. Eiwitten zijn altijd handig voor het spierhestel en opbouw, en spieren hebben een stevige rol in kracht.

Ik neem al jaren geen shakes meer (of creatine of bcaa's enz), geef mij maar een liter melk na de training. Een pak goedkoper en je hebt koolhydraten én eiwitten.
            Last edited by Genjuro; 20-05-2007, 20:04.
            the one and only tabata overlord

Comment

dus kan je beter op jonge leeftijd (mijne) opbouwend werken naar de toekomst toe, en een basis vormen zonder supplementen. En achteraf het bekijken en overwegen om eventueel supps te nemen? Lijkt voor mij tog de meest logische stap. want groeien zonder shake doe je tog zowiezo alleen gaat het wat trager. En het is nu eenmaal een sport waarbij je geduld moet hebben.
              Zonder shake gaat het echt niet trager. Een supplement is en blijft ook maar een supplement. Drink eens 4 liter melk bovenop je normale voeding per dag, wedden dat je groeit als kool?

Er lopen er genoeg rond die 4 scheppen whey nemen per dag maar voor de rest een kutvoeding hebben, en dan schrikken dat ze niet groeien of enkel vet aankomen. Nog maar een supplement erbij dan, oh het werkt nog niet, dan maar aan de anabolen, ik heb mijn genetisch maximum vast bereikt...

En het merendeel komt nog niet boven de 80 kg

Comment

das dus 4liter melk + 2 Liter water per dag dan moet ik een draagbaar wctje kopen? of is dat te doen volgens jou? en over welke melk gaat het dan ? want ik drink normaal volle.. maar daar zit meer vet in dacht ik he ?

Comment

shakes of niet

het is flauwe kul om te vragen of je eiwitten nodig hebt of niet.
                  Tuurlijk is het mogelijk om dezelfde resultaten te boeken met shakes of door middel van eiwitten eten maar één van de twee moet er altijd zijn.
                  zoals al eerder vermeld zal je de keuze hebben, train ik op kracht of train ik op massa of beide maar eiwitten heeft iedere sporter voldoende nodig
                  aan u de keuze , doe je dat uit gewone aangepaste voeding of neem je er een shake bij

Comment

das dus 4liter melk + 2 Liter water per dag dan moet ik een draagbaar wctje kopen? of is dat te doen volgens jou? en over welke melk gaat het dan ? want ik drink normaal volle.. maar daar zit meer vet in dacht ik he ?
                    magere

ik drink in een normale dag 8-10 liter vloeistof.

Comment

Ik ben het niet met je eens !
                      Waar zou het opslaan om liter melk te drinken?
                      Alleen voor de eiwitten?
                      Kan je beter uit andere voeding halen.

Melk is voor Koeien!!!!

Comment

Zie eens naar BA uit The A-Team Drinkt enkel melk.

Comment

Ik neem ook geen shakes en het gaat me prima af het is alleen we even puzzelen maaja je moet er wat voor over hebben.

Comment

Originally posted by michael06 View Post
                            Ik ben het niet met je eens !
                            Waar zou het opslaan om liter melk te drinken?
                            Alleen voor de eiwitten?
                            Kan je beter uit andere voeding halen.

Melk is voor Koeien!!!!

rara waar wordt whey uit gehaald...

Is het niet melk, haal ik het uit kwark en tonijn. Waar ga jij anders kant en klare goedkope eiwitten vandaan halen?

Mijn hele voeding is gebaseerd rond die 3. Je kan erop groeien als een kool. Vandaag heb ik bv 3 bakken tonijn(2 op een pizza), 1kilo kwark en 1 liter melk op, en ik zit in de cut.

Trouwens bevat halfvolle melk quasi perfect de typische bbverhoudingen tussen eiwit/koolhydr/vet.
                            Last edited by Genjuro; 08-06-2007, 21:55.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X