Amino tab vraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Amino tab vraag

Hallo , ben onlangs begonnen met het nemen van amino tabs van dit merk Amino 4600 (Vitalife) || Body en Fit Shop

Nu staat er op de pot dat ik 10 Tabs over de dag verdeeld moet nemen , is het echt nodig om zoveel te nemen of wil de fabrikant snel geld verdienen ??

Groet

Persoonlijk zou ik niet eens aan de ami'no's beginnen. Je kan de eiwitten makkelijk uit je voeding halen. Eventueel een shake als aanvulling..

grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

amino

ik bestel ook vaak bij body en fit shop en moet zeggen dat ik er goede ervaring mee heb.
      En aangezien er 40 tabs in zitten is het genoeg voor ruim een maand dus valt mee.
      en ik denk dat die 10 gebaseerd zijn op iemand die te weinig eiwit per dag binnen krijgt.
      Dus ik zou zeggen 5 op rust dagen en 10 op trainings dagen.

sucses

Comment

Originally posted by harold View Post
        Persoonlijk zou ik niet eens aan de ami'no's beginnen. Je kan de eiwitten makkelijk uit je voeding halen. Eventueel een shake als aanvulling..

grtz..
        Ik neem 1x p dag na de training een whey shake.
        Amino is toch iets anders dan eiwitten ?

Comment

ja die zorgen ervoor dat de eiwitten opgenomen kunnen worden
          maarja of je daar aparte tabletjes voor moet nemen...ik doe het niet
          Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Eiwitten worden door het lichaam omgezet in aminozuren,dus zijn ze niet echt noodzakelijk om te nemen,vermits je voldoende eiwitten binnenkrijgt met je voeding.

grtz
            getting back in shape...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X