Hoofdpijn. bijwerking HMB???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoofdpijn. bijwerking HMB???

Goeie dag..

Ik ben nu 2 dagen geleden HMB gaan gebruiken. Heb dit nooit eerder gedaan.
    Ik doe dit nu in combi met overdag ook een shake van BBex. Vanaf maandag wou ik er ook nog crea bij gaan combineren.

Nu heb de afgelopen 2 dagen veel en hevige hoofdpijn gehad. Zou dit kunnen komen van de HMB? Of niet? De eerste dag (dus 2 dagen geleden) had ik er ook een ziek gevoel bij, al me ledematen deden zeer en voelde raar aan qua gevoel voor mezelf dan...zo'n soort griep gevoel.

Grtn.

Kan verder nie veel poste of leze hier op me werk is de site alleen tussen 12 en 13 uur beschikbaar, verder is die geblokkeerd

Lijkt me niet ik heb er nog nooit last van gehad en nog nooit zo iets gehoord..
    Who's the Chef

Comment

HMB werkt volgens onderzoeken niet. Weggegooid geld. Zijn slechts weinig supplementen die werken.

Grtz

Comment

hmb

Nog nooit van gehoord,
        werkt bij mij altijd goed in combinatie met creatine,zonder creatine geen efect

Comment

Ok dan...ik vond het al zo raar als het daarvan zou komen.
          Ik had er namelijk ook nog nooit iets over gelezen en kon er nou ook niets over vinden.

Bedankt.

Grtn.

Comment

Drink jij wel genoeg? Vochtverlies kan namelijk wel leiden tot hoofdpijn in sommige gevallen.

Comment

Stel jij je wel is voor???
              Who's the Chef

Comment

Drinken doe ik wel genoeg ja.
                Overdag op het werk minimaal 2L water.

Bij het trainen drink ik ongeveer nog 1L water.
                Verder neem ik de HMB in met vruchtensap.

Grtn.

Comment

zelf ook hmb gebruikt maar zonde van je geld. enige voordeel is dat je gewrichten soepel blijven als je as gebruikt.
                  zou zeggen maak potje op en gebruik alleen creatine en eventueel vitamine sups.
                  Vragen over bewegingswetenschappen / fitness zijn altijd welkom

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X