creatine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• creatine

als je creatine een poosje gebruikt heb zeg maar een week of 8 dan moet je op een gegeven moment een pauze inlassen omdat je lichaam anders went aan de creatine en zelf niet meer of minder aan gaat maken toch?

maar nou was mijn vraag daarover als je dan een paar weken weer stopt raak je dan niet je resultaten kwijt die je er mee opgebouwd hebt?
    Owner of the Iron Playground.

Na 6 weken moet je stoppen want dan stopt de aanmaak idd.
    Je zou het natuurlijk wel wat langer kunnen gebruiken want de
    aanmaak stopt niet acuut, maar 6 is in ieder geval veilig.
    En het heeft natuurlijk wel een blijvend effect, anders zou niemand
    het doen. Echter zou ik persoonlijk pas crea gebruiken als je in
    een "dipje" zit.
    25 jaar 1,93m 113,0kg 22,0%BF ~cutting fase

Comment

Ik neem crea mestal 4 weken op 4 af.

Je kan het inprincipe altijd gebruiken.
      Who's the Chef

Comment

Ik neem het 3maand en stop er dan een maand mee.
        Veel verlies ik niet.
        getting back in shape...

Comment

Over het stoppen van de creatine aanmaak door het lichaam is nog lang niet alles duidelijk. Creatine is ook geen stof die snel uit je cellen verdwijnt. Waarschijnlijk duurt het opgang komen van je eigen creatine aanmaak net zo lang als het verdwijnen van de creatine die je hebt opgenomen uit de supletie.
          Er zijn ook veel sporters die het constant gebruiken. Ik zelf kies voor de kuurvorm. 6 weken op en minimaal 6 weken af.

gr

Comment

Gebruik hetzelfde als Been...4weken op...4weken af.

Comment

creatine

Max 6 weken en dan 6 weken af.
              En als je stop raak je inderdaad weer wat massa kwijt,het voordeel van creatine is dat je langer kan trainen en minder last van je gewrichten en spier pijn heb,dus dan kan je iets langer door gaan en daar door groei je.
              Als ik altijd stop dan heb ik wel meer last van spier pijn.

Comment

6/6 staat bij mij ook idd. op de pot.
                25 jaar 1,93m 113,0kg 22,0%BF ~cutting fase

Comment

door gebruik van creatine worden je spieren voller. er is dan veel vocht in je lichaam opgeslagen. als je stopt gaat dat vocht weg en dan raad je het al.
                  Maar je kan natuurlijk ermee harder trainen en dus groei je meer. volgens mij kan je creatine gewoon altijd gebruiken zonder stop. doe zelf wel 6 weken en niet 4 weken voor de veiligheid
                  Vragen over bewegingswetenschappen / fitness zijn altijd welkom

Comment

creatine

Na creatine een tijdje gebruikt te hebben (+- 4 weken) was ik erg moe toen ik ermee stopte, ook overdag op mijn werk. Misschien toeval, of zou het echt zijn dat je lichaam er teveel aan went of dat mijn lichaam weer even
                    moet omschakelen om het zelf weer voldoende aan te maken..

Maargoed, ik heb een grote pot nog staan, wellicht maak ik die nog op, met af en toe een tussenpauze..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X