Moet je je aanhouden op de instructies aan de achterkant?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Moet je je aanhouden op de instructies aan de achterkant?

Ik heb reeds creatine gekocht in tabletvorm en er staat op de achterkant beschreven dat er 3 voor en 3 na de training moet worden ingenomen.
    Maar ik lees hier op het fora verschillende schemas

Creatine 100% Pure MicronizedBody & Fit Sportsnutrition

H.M.B. 750mg.M Double You

Combineer HMB met Creatine en win 1,54 kilo spiermassa in 3 weken!

Vanadyl SulfateBody & Fit Sportsnutrition

Verbetert de opname.

Body & Fit Sportsnutrition staat voor alleen het allerbeste!
    KWALITEIT VOOR EEN LAGE PRIJS

Body & Fit Sportsnutrition biedt je geen gewone creatine, alleen de zuiverste gemicroniseerde creatine, het beste van het beste, dat is de kwaliteit die je van Body & Fit Sportsnutrition mag verwachten.

Body & Fit Sportsnutrition garandeert de fijnste en 100% zuiverste kwaliteit, gemicroniseerd betekent fijner gemaakt, fijner dan gewone creatine, hierdoor wordt de creatine nog sneller en beter opgenomen in je spiercellen.

De resultaten zijn verbluffend, meer kracht, spieruithoudingsvermogen, sneller spierherstel en bovenal een gigantisch spiervolume en explosieve spiergroei.

Body & Fit Sportsnutrition micronized creatine lost ook beter op in vloeistof.
    Waarom genoegen nemen met mindere kwaliteit als je voor dezelfde prijs of minder minder Micronized Creatine van Body & Fit Sportsnutrition kunt kopen.

Met Body & Fit Sportsnutrition koop je betere creatine maar je betaalt niet meer!

Creatine Innameadvies:
    De eerste 7 dagen totaal 20 gram per dag.(oplaadfase)

Trainingsdagen:
    -5 gram voor het ontbijt
    -5 gram voor de training
    -5 gram na de training
    -5 gram voor slapen

Rustdagen:
    4 maal daags 5 gram verdelen over de dag.

Na de eerste 7 dagen ga je over op de 'normale' dosering.
    Trainingsdagen:
    -5 gram voor het ontbijt
    -5 gram voor de training

Rustdagen:
    -5 gram voor het ontbijt
    -5 gram voor slapen

Voor creatine en Glutamine is het belangrijk dat je deze inneeemt met een koolhydraathoudende drank als vruchtensap of sportdrank.

NIET innemen met caffeinehoudende dranken als koffie, cola e.d.

Na opmengen direct opdrinken.

We zijn de meningen hier erg over verdeeld wel een oplaat fase of niet.
    En bij iedereen werkt het anders.

Comment

Ja zo heb ik het ook genomen, maar is wel afhankelijk of je naast je creatine ook nog wat neemt.

Ik nam destijds creatine, hmb en super whey en dat werkte bij mij perfect.

Ben daar in zo 5 maanden 12 kilo aan massa van aangekomen.

Success

Comment

Originally posted by schiedam View Post
        Creatine 100% Pure MicronizedBody & Fit Sportsnutrition

http://www.bodyenfitshop.nl/lib/thum...tine.JPG&w=200
        H.M.B. 750mg.M Double You

http://www.bodyenfitshop.nl/lib/thum..._NEW.jpg&w=150Combineer HMB met Creatine en win 1,54 kilo spiermassa in 3 weken!

Vanadyl SulfateBody & Fit Sportsnutrition

Body & Fit Sportsnutrition staat voor alleen het allerbeste!
        KWALITEIT VOOR EEN LAGE PRIJS

Body & Fit Sportsnutrition biedt je geen gewone creatine, alleen de zuiverste gemicroniseerde creatine, het beste van het beste, dat is de kwaliteit die je van Body & Fit Sportsnutrition mag verwachten.

Body & Fit Sportsnutrition garandeert de fijnste en 100% zuiverste kwaliteit, gemicroniseerd betekent fijner gemaakt, fijner dan gewone creatine, hierdoor wordt de creatine nog sneller en beter opgenomen in je spiercellen.

De resultaten zijn verbluffend, meer kracht, spieruithoudingsvermogen, sneller spierherstel en bovenal een gigantisch spiervolume en explosieve spiergroei.

Body & Fit Sportsnutrition micronized creatine lost ook beter op in vloeistof.
        Waarom genoegen nemen met mindere kwaliteit als je voor dezelfde prijs of minder minder Micronized Creatine van Body & Fit Sportsnutrition kunt kopen.

Met Body & Fit Sportsnutrition koop je betere creatine maar je betaalt niet meer!

Creatine Innameadvies:
        De eerste 7 dagen totaal 20 gram per dag.(oplaadfase)

Trainingsdagen:
        -5 gram voor het ontbijt
        -5 gram voor de training
        -5 gram na de training
        -5 gram voor slapen

Rustdagen:
        4 maal daags 5 gram verdelen over de dag.

Na de eerste 7 dagen ga je over op de 'normale' dosering.
        Trainingsdagen:
        -5 gram voor het ontbijt
        -5 gram voor de training

Rustdagen:
        -5 gram voor het ontbijt
        -5 gram voor slapen

Voor creatine en Glutamine is het belangrijk dat je deze inneeemt met een koolhydraathoudende drank als vruchtensap of sportdrank.

NIET innemen met caffeinehoudende dranken als koffie, cola e.d.

Na opmengen direct opdrinken.

We zijn de meningen hier erg over verdeeld wel een oplaat fase of niet.
        En bij iedereen werkt het anders.
        Dit bedoel ik nou precies, totaal anders dan wat er bij mij op de verpakking staat.
        En deze is trouwens van creatine in de poedervorm ik heb hem in tabletten.
        Mja ik zal me denk ik gewoon aanhouden met wat er op de verpakking staat

Comment

Het staat niet voor niets op de verpakking dus ik zou het maar gewoon aan houden.
          Who's the Chef

Comment

12 killo is 5 maanden,creatinne werkt nog beter dan anabol,en dan heb je ook geen bijwerkings bij
            ik kan het niet vatten sorry hoor!!!

Comment

Neee heb geen bijwerkingen van die kuur.

Nam 1 maand lang creatine, hmb en super whey, maand daarna weer niets en de maand daarop weer creatine, hmb en super whey.

Ben toch echt van de 82 kilo naar de 95 kilo gegaan. Maar wil het niet ook niet compleet allemaal wijten aan die supplementen.

Train sinds februari ook 4 keer per week en heb me schema aangepast.
              Verder ben ik meer op mijn voeding gaan letten en meer gaan eten.

Die 12 kilo erbij is bij mij dus gekomen door de supplementen, meer gaan trainen, minder reps (nu alles max 8 keer in verband met verbranding) en mijn eetschema.

Groet,

michel

Comment

die 12kg zeggen ok niet alles, je kan wel 12kg aan komen, maar met wat was je vetpercentage voor de tijd en nu? zou daarmee je vet vrije massa berekenen en dat vergelijken

Comment

Mijn vetpercentage heb ik nog nooit gemeten.

Alleen nog effies me onderbuik een beetje weg trainen en dan ben ik wel tevreden:-) Alleen is dat echt zoo moeilijk zeg.

Iemand nog goede oefeninengen voor je onderbuik?

Ciao,

mich

Comment

Door goede oef raan je nog je buikvet niet kwijt hoor.
                    Who's the Chef

Comment

Ik was iets vergeten, namelijk rustdagen.
                      Hoe deel ik dat in ? Er staat dus alleen 3 innemen voor de training en 3 na de training, maar niks over rustdagen. (1 capsule is 700mg)
                      Weet iemand een goede indeling ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X