Welk supplement???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welk supplement???

geachte leden,

ik train al 4 jaar en heb al héél einde op natuurlijke manier, zonder enige supplementen afgelegd...

zo ben ik van een scrale ecto van 66kg bij een lengte van 1m88 geklommen naar 75 kilo en sinds kort dit jaar eveneens dankzij goed voedingsschema
    en gebruik van eiwitshakes ben ik geklommen naar 82 kg bij 1m88...

maar nu lijkt het of ik blijf stilstaan, ik lijk haast nietmeer te groeien in massa...

Op het net en op verschillende supplementen sites vind je allerlei veelbelovende producten als: testo-sting, humanobol... maar echter dit geloof ik niet...

Dus nu was mijn vraag aan jullie, welk supplement heeft echt effect en is het geld waard....

Graag ook naam van het product vermelden, dus niet alleen zeggen creatine...

bedankt leden...
    Last edited by dianabolic; 29-06-2007, 12:47.
    If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

ik gebruik nu creatine van kre-alkalyn efx.
    en dat bevalt goed.
    is ook makkelijk in te nemen want het zijn pillen.

Comment

Eerst voorstellen!
      Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

ik zou het basic houden whey, crea mass gainers
        de rest vind ik weg gegooid geld.
        goed eten !!

Comment

alvast bedankt voor al jullie reacties... ps: moet dat voorstellen echt ???
          If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Comment

ik zou gaan voor BSN MASS STACK.....ben je wel 150euro lichter, maar je komt er opzekers een flink aantal kilos mee aan ( aangenomen dat je eetpatroon, rust,training in orde xijn)