goede aankoop??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• goede aankoop??

Hey allemaal,ik heb net online whey poeder besteld, maar ik vroeg me af of deze ook echt goed is. Ik heb al betaald dus geen weg terug. Was misschien slimmer geweest als ik eerst deze vraag had gesteld. Het gaat om Revolutions whey shake - chocolate. Ik heb eerder gelezen op deze forum dat die wel oke is en ook lekker is, maar ik vraag me af of het echt om deze ging.

Dit is de website van waar ik het heb. http://www.eiwitpoeder.nl/whey-shake...late-p-43.html

Prijs is 44.90 euro voor 2.27 kg geloof ik. Ik plak hier wat info uit de website. Zou graag jullie mening hierover horen. Is nl voor het eerst dat ik whey poeder ga gebruiken. Alvast bedankt!

Voedingswaarde
    Per Portie: 1 Maatschep (30 gr)
    Aantal doseringen per verpakking: 75
    100 gr 25 gr KJ 1638 409 Kcal 390 97 Eiwit 70 17,5 Koolhydraten 13,6 3,4 Vet 6,3 1,6
    Ingredienten: Ultra Koud Gefilterde en Ongedenatureerde Wei Eiwit Concentraat, Ultra Koud Gefilterde en Ongedenatureerde Wei Eiwit Isolaat, (beide afkomstig van Melk), Natuurlijke smaakstoffen, Aspartaam, Fructose (Chocolade smaak bevat daarnaast nog extra Cacao) (Cocos smaak bevat daarnaast nog extra Cocosnootmelk poeder)

deze is wel goed kameraad gebruikt deze heb eentje van hem gehad mixxed wel goed smaakt ook wel goed alleen jammer dat er aspartaam in zit gebruik zelf van xxl nutrition met de smaak banaan mixxed ook prima en is lekker, whey shakes is over het algemeen hetzelfde alleen de smaken en het mixxen zit verschil in.. verder goeie keus alleen wat duur.

Groetjes Ramon

Comment

Mwa 17,5gr eiwit per scoop vind ik nogal weinig.
      De shake die ik van MDY heb heeft 21 gr per scoop eiwitten. en 0,5gr vet

Comment

Ik vind de prijs kwaliteit een beetje aan de dure kant.
        Who's the Chef

Comment

dankjewel voor jullie reacties. Als deze aan de dure kant is hebben jullie dan een website waar ik het voor goedkoper kan bestellen voor de volgende keer? En misschien eentje met een betere kwaliteit dan.
          Heb op deze forum inmiddels de volgend websites gevonden maar weet dus niet welke het voordeligst is qua prijs EN kwaliteit:
          WheyGigant.nl
          Power Supplements
          SportFood.nl voor sportvoeding
          XXL no nonsense nutrition

H E L P !!!

Davinnie:
          deze is wel goed kameraad gebruikt deze heb eentje van hem gehad mixxed wel goed smaakt ook wel goed alleen jammer dat er aspartaam in zi
          Waarom is aspartaam niet goed? Wat doet het met je?
          Last edited by Sarah; 22-07-2007, 16:49.

Comment

Originally posted by Sarah View Post
            dankjewel voor jullie reacties. Als deze aan de dure kant is hebben jullie dan een website waar ik het voor goedkoper kan bestellen voor de volgende keer? En misschien eentje met een betere kwaliteit dan.
            Heb op deze forum inmiddels de volgend websites gevonden maar weet dus niet welke het voordeligst is qua prijs EN kwaliteit:
            WheyGigant.nl
            Power Supplements
            SportFood.nl voor sportvoeding
            XXL no nonsense nutrition

H E L P !!!

Davinnie:
            Waarom is aspartaam niet goed? Wat doet het met je?
            Aspartaam is een suikervervanger, nooit echt goed dus

Comment

Niet de beste keuze, Nederlands B-merk

Comment

Om op je aspartaamvraag in te gaan, lees (en oordeel) zelf maar op Aspartaam informatie site. Bron van FEITELIJKE informatie.
                Life's what you make it!

Comment

Originally posted by sis View Post
                  Om op je aspartaamvraag in te gaan, lees (en oordeel) zelf maar op Aspartaam informatie site. Bron van FEITELIJKE informatie.
                  Hierom dus, maar het is niet zo dat het direct heel ongezond of gevaarlijk is alleen je moet niet teveel van die rommel hebben.. omdat het gewoon rommel is, het doet niks met bevorderingen tis gewoon een slechte suikervervanger.

Groetjes Ramon

Comment

hmm oke dankjewel voor de tips jongens! Ik zal nadat ik deze pak op heb niet meer hetzelfde bestellen. Heb denk ik nu een beter beeld van de verschillende soorten whey.

Comment

Ik heb net voor het eerst de chocolade smaak whey shake van revolutions geprobeert en hij is echt super lekker!! Veel lekkerder dan de whey shake die ik een keer in de gym had gekocht. Maar ik vroeg me af hoeveel gram whey doen jullie per 200 ml melk? Ik heb net namelijk gewoon 2 schepjes gedaan maar kan iemand me precies vertellen hoeveel gram gebruikelijk is per shake??

Alvast bedankt!!

Comment

1 scoop op 300ml melk.
                        Dat geeft voor mijn poeder 23gr proteine + 9gr uit de melk =+-32gr/shake
                        Is een aanvaardbare hoeveelheid denk ik.

grtz
                        getting back in shape...

Comment

Aphasia dankjewel voor de reactie. Ik heb geen scoop om de hoeveelheid af te meten. Maar heb het nu met een keuken weegschaal gedaan. Ik snap nu dat ik dus moet optellen hoeveel gr proteine ik wil innemen en aan de hand daarvan bepalen hoeveel gram van de whey ik met melk moet mixen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X