Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hallo, weet er iemand of testo booster van performance goed spul is of is het gewoon brol?
en weet er iemand welke bijwerkingen dit spul kan hebben?
thx
hallo, weet er iemand of testo booster van performance goed spul is of is het gewoon brol?
en weet er iemand welke bijwerkingen dit spul kan hebben?
thx
grtz
Ik zou het niet proberen bro, het kost klauwen met geld en heeft geen wetenschappelijke ondersteuning (bewijs) dat het ook daadwerkelijk werkt.
Je kan beter je geld opmaken aan vast voedsel zoals kip oid. Wat goede proteine poeder/multivit/pre workout boosters kunnen ook geen kwaad.
Zelf ga ik heel goed op noxplode (wel prijzig, en schijnt niet bij iedereen aan te slaan) en proteine isolaat/combi.
Kijk even op bulknutrition.com anders, daar staan veel gebruikerservaringen onder de producten zelf.
mja kheb er ook een beetje bang voor dat het weggesmeten geld is....
maar op internet stoot je altijd op tribosten en er staan wel goede commentaren op
Als ik een mooi verhaal bij een zak patat neer zet omdat ik dat bijv verkoop ga je het dan ook eten?
Sup's fabrikanten gaan natuurlijk niet op hun producten zetten dat het niet werkt he..
Het zijn inderdaad allemaal wondermiddeltjes als je fabrikanten mag geloven.
9 van de 10 supplementen zijn overbodig of werken simpelweg maar voor de helft of totaal niet.
Investeer daarom in kwalitatief goed voedsel zoals kip, kalkoen, vis enz.
99% van je groei haal je uit je voeding, training en rust.
Het zijn inderdaad allemaal wondermiddeltjes als je fabrikanten mag geloven.
9 van de 10 supplementen zijn overbodig of werken simpelweg maar voor de helft of totaal niet.
Investeer daarom in kwalitatief goed voedsel zoals kip, kalkoen, vis enz.
99% van je groei haal je uit je voeding, training en rust.
zelf heb ik al talloze natuurlijke test boosters gebruikt...en met geen 1 succes...tribilus schijnt volgens de laatste inderzoeken zelfs schadelijk te zijn, ipv dat het iets doet
Wat ik nog niet heb geprbeerd, maar waar wel veel lovende recenties over zijn (zie 1Fast400 - Nutritional supplements for health, athletics, diet, and bodybuilding, with free fitness information and articles . en gebruik de search functie..) is Novedex XT van Gaspary Nutrition....
Ik heb t wel in mn kast staan, maar ga het samen emt clomid als nakkur gebruiken, ik denk dat de natuurlijke boosters eigenlijk alleen duwtje in de rug kunnen geven als je eigen test produktie volledig plat legt...
maar dat is mijn idee / persoonlijke ervaring...iedereen zou anderes erop kunnen reagegren natuurlijk
oké! dank u voor de uitleg iedereen!!!! ik ga endo stim eens proberen, er is nog niet veel goeds over verteld maar als ik er met begin dan hou ik van dag 1 de resultaten bij!!!!
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment