Wanneer?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wanneer?

Heykes, ben net begonnen met een combinatie van 3-whey complex, BCAA's en tijdelijk en beta burner (allen van maximize)
    De 3 whey neem ik 35g daags, de betaburner net voor het ontbijt en de lunch en de BCAA's voor en na training.
    Aangezien ik 4x id week train maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag,
    vraag ik mij af of ik deze supp's ook op woensdag zaterdag en zondag moet nemen, of enkel op trainingsdagen?
    Greetz python
    Winners never quit, quitters never win!!! (vince lombardi)

BCAA's zou ik niet nemen op niet trainingsdagen.
    getting back in shape...

Comment

Bedankt

Comment

Originally posted by Aphasia View Post
        Who's the Chef

Comment

Been, leg eens uit wa je wil zeggen met stupid?

Comment

'i'm with stupid' betekent dat hij het er mee eens is
            An eye for an eye makes the whole world go blind

Comment

Ok, nu voel ik me dan weer dom

Comment

Originally posted by Aphasia View Post
                En ik neem ze ook op niet trainingsdagen.

1. Gedurende de nacht als ik wakker wordt neem ik iedere keer 3
                2. Meteen als ik wakker ben 5 voor dat ik me ontbijt neem

Op trainingsdagen neem ik extra
                5 voor trainen, 5-10 tijdens het trainen, 5 na het trainen

Comment

Originally posted by Falstyr View Post

sjeem wat een bak pillen man! Dus als je ff een slapeloze nacht heb en je gaat vet hard trainen dan kom je aan 3 + 3 + 3 (3x wakker) + 5 (ontbijt) + 10 (trainen) = 24 BCAA's per dag?? Hoeveel gram amino krijg je dan binnen totaal?
                  Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit!

Comment

Euh, wow, euh...,

heb ik nog nooit gehoord kerel :-D

Kunnen enkele ervaren mensen hier eens hun mening over geven voor ik falstyr begin te kopiëren ;-)

Comment

BCAA's worden in 10mins door je lichaam opgenomen. Het doet in grote lijnen wat whey ook doet. Het drukt cortisol en geeft tijdelijke bescherming tegen spierafbraak en vergroot eiwitsynthese.

Dus tijdens de nacht, zodra de casseine opgebruikt is, gaat je lichaam cortisol maken die spierafbraak bevorderd. Dus stel ik wordt 2x per nacht wakker dan kan ik 2x tijdelijk die cortisol de kop indrukken.

Bij het ontbijt gebruik ik het omdat het sneller opgenomen wordt dan whey of wat je ook aan eiwitten binnenkrijgt. Soort kickstart functie en overbrugging van wakker worden tot de eiwitten van het ontbijt starten.

Het trainen neem ik dus ook BCAA's ipv whey. Voor de training om bescherming spieren te geven en vergrote eiwitsynthese van de eiwitten uit de maaltijd die ik 45-60mins eerder heb gehad. Tijdens het trainen is idem als tijdens de nacht...cortisol drukken en spieren blijven beschermen. Na afloop is het zelfde tot eht moment dat ik 45-60mins na het sporten weer een maaltijd nuttig.

Je overschreid zo inderdaad de aanbevolen 3capsules max per dag, maar fuck it, want dat werkt niet.
                      Last edited by Falstyr; 19-06-2008, 13:33.

Comment

[quote=Falstyr;451760]
                        Het trainen neem ik dus ook BCAA's ipv whey.

Je overschreid zo inderdaad de aanbevolen 3capsules max per dag, maar fuck it, want dat werkt niet.[/quote]

Dus als ik het goed begrijp vervang jij whey door BCAA's en ga jij een pak over de adh BCAA's?

Comment

Yup. Gebruik zelf Proteine80 bij ontbijt. Voor het slapen ipv kwark e.d.
                          Na het trainen ga ik wel snelle kh's zoals wellicht Dextro of iets toevoegen.

Als je maaltijden verder van het sporten af liggen lijkt Whey een duidelijk en betere optie.

Comment

Je overschreid zo inderdaad de aanbevolen 3capsules max per dag, maar fuck it, want dat werkt niet.

Wij bevelen tot 10 per dag aan (1 gram per tablet). 3 capsules (inhoud?) is ook erg weinig als maximum. Als je het als een veredelde whey-inname beschouwt, tsja, the sky is the limit, geen enkel probleem lijkt mij!

Overigens ben ik nu wel nieuwsgierig, omdat je op deze manier je cortisol onderdrukt, ga je hard(er) vooruit dan voorheen of heb je dit al vanaf je eerste training zo gedaan?

Jaap
                            powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

BCAA's worden in 10mins door je lichaam opgenomen. Het doet in grote lijnen wat whey ook doet. Het drukt cortisol en geeft tijdelijke bescherming tegen spierafbraak en vergroot eiwitsynthese.
                              Zal je vertellen, de totale opname vind pas na +- 40-60 minuten plaats, wei na +- 80-100. Kan er iets naast zitten, maar het verschil tussen de tijden was 20 minuten.
                              Dus tijdens de nacht, zodra de casseine opgebruikt is, gaat je lichaam cortisol maken die spierafbraak bevorderd. Dus stel ik wordt 2x per nacht wakker dan kan ik 2x tijdelijk die cortisol de kop indrukken.
                              Caseïne blijft tot 7 uur actief. Betwijfel de caseïne op de momenten dat je wakker wordt al uit je bloed is.
                              Bij het ontbijt gebruik ik het omdat het sneller opgenomen wordt dan whey of wat je ook aan eiwitten binnenkrijgt. Soort kickstart functie en overbrugging van wakker worden tot de eiwitten van het ontbijt starten.
                              Verschil bedraagt 20 minuten. Zodra je ze inneemt met een melkproduct ben je ze kwijt als vrije vorm aminozuren, enige wat je hebt gedaan is dat je de concentratie aminozuren in de melk hebt opgevoerd.
                              Mee eens.
                              Opmerkingen in het blauw.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X