Hey ik ben zojuist gestopt met creatine heb het 4 week gebruikt je mocht het maximaal 6 week gebruiken alleen dit was de eerste keer dus toch maar 4 gedaan, moet nu 6 week rust maar in hoeverre blijft crea in je lichaam en is koffie nu nog steeds gevaarlijk?
Ik had ergens gelezen dat No-Xplode en Revo revenge V3 niet echt een crea was maar een pre workout middel is voor meer uithoudingsvermogen en kracht en dat je dat naast je gewone creatine mag gebruiken in hoeverre is dat waar?
en is het verstandig om het te gebruiken na mn crea kuur?
ps.. ik zal foto's binnen kort plaatsen van voor mn creatine en na, je ziet duidelijk verschil in totaal met bulk dieet whey shake en crea ben ik de laatste 5 week 7.8 kilo aangekomen
Bedankt!
Groetjes Ramon
Ik had ergens gelezen dat No-Xplode en Revo revenge V3 niet echt een crea was maar een pre workout middel is voor meer uithoudingsvermogen en kracht en dat je dat naast je gewone creatine mag gebruiken in hoeverre is dat waar?
en is het verstandig om het te gebruiken na mn crea kuur?
ps.. ik zal foto's binnen kort plaatsen van voor mn creatine en na, je ziet duidelijk verschil in totaal met bulk dieet whey shake en crea ben ik de laatste 5 week 7.8 kilo aangekomen
Bedankt!
Groetjes Ramon
Comment