testo booster

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• testo booster

Hey,

Ik zou graag iets willen bijnemen om mijn spiermassa te verhogen. Voor anabolen ben ik niet echt te vinde. Zou iemand me kunnen laten weten of de testo booster goed werkt?

merci!

Zonde geld
    Who's the Chef

Comment

Originally posted by been View Post
      Zonde geld
      Ja, ben ik ook bang voor. Anabolen vind ik maar niets, teveel risico's... En 3 jaar trainen is ook nog niet zo lang, he!

Comment

Zo een testo booster is zeker zonde geld als je nog in de leeftijdscategorie valt van 20 tot 30, na je 30e levensjaar gaat je eigen testosteronproductie achteruit.
        Dus theoretisch zou iemand van 40 jaar nut kunnen ondervinden van zo'n testobooster.

Als je gewoon clean wil trainen, kies dan voor creatine, glutamine, bca's.

Grtz.

Comment

Originally posted by Fortuna View Post
          Ja, ben ik ook bang voor. Anabolen vind ik maar niets, teveel risico's... En 3 jaar trainen is ook nog niet zo lang, he!

Valt wel mee dude, ga er eerst maar eens meer over leren en maak dan je keuze.

Begin eens met het proberen van bovengenoemde supps. No-XPLODE _moet_ je ook een keer proberen voor het trainen, kijk hoe het aanslaat.

Comment

heel hard bedankt!

Comment

geen anabolen maar wel een leuke combinatie, ik ben er in een maand zeker 20% aan intensiteit op voorruit gegaan en weeg na een maand al 3,5 4 kilo zwaarder. Probeer 17 HD en Novedex XT voor de training gebruik ik 17 HD in combi met XPA van BBEX, voor het slapen de Novedex XT.
              17HD is de testo booster
              Novedex aanmaak testosteron
              XPA zelfde iets als No EXplode

Misscien heb je er wat aan
              28 jaar, 1.92 m, 112 kg 19%17 3 2012

Comment

Met goede voeding en keiharde training krik je je lichaamseigen testosteronspiegels wel op hoor! Al die middeltjes werken niet, behalve anabole steroiden maar begin daar asjeblieft niet aan!!
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  Met goede voeding en keiharde training krik je je lichaamseigen testosteronspiegels wel op hoor! Al die middeltjes werken niet, behalve anabole steroiden maar begin daar asjeblieft niet aan!!
                  Er zijn zat middeltjes die bij veel lui wel helpen...Helaas is er niet 1 product wat bij iedereen dezelfde resultaten geeft, maar dat geldt ook niet voor AS

Body Supplies De site voor al uw voedingssupplementen
                  http://www.body-supplies.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X