Creatine Eiwitten wie kan Mij helpen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine Eiwitten wie kan Mij helpen

Hallo dit bericht is bedoeld voor iedereen die verstand heeft van eiwitten en creatine in ben Michael Osinga ben net 15 geworden ik wil mee gaan doen aan Fries en Nederlands Kampioenschap Bankdrukken druk inmidels 110 killo en train inmidels nog maar 7 maand en ik weeg 96 kiloo 20% vet wil onder de 90killo daarom wil ik afgaan vallen voor dec voor fries kamioenschap 7 kilo er af net onder de 90 en wil graag niet meer ontbijten maar even een aan uiwitten schake en ook en de midag ook zou dat goed wezen en wil het ondersteunen gaan met creatine voor het uithoudings voormoge kan iemand mij advies voor geven ik weet wat dat aan gaat niks wie kan mij helpen ben dislecties dus sorry voor alle fouten en de zins opbouw

gr michael nl rekord ligt op 120.5 kilo in mijn klassa

Ten eerste is het onbijt een zeer belangrijke maaltijd! Dus sla die niet over. Ook als je wilt afvallen is het ontbijt zeer belangrijk.
    Creatine zorgt niet direct voor meer uithoudingsvermogen, maar voor meer energie bij krachtsinspanningen zoals bankdrukken. Creatine heeft de eigenschap meer vocht in de spiercel te brengen. Daardoor zou je wel een paar kilo kunnen aankomen.

Zet je voeding op een rijtje en kijk wat je eet. Post dat eventueel op het forum. dan kunnen we samen er een goed uitgeballanceerd voedingsschema van maken zodat je naar je doelen kunt toe werken op een verantwoorde wijze.

grts

Comment

Leer eerst is normaal schrijven aub dit is niet te volgen.
      Who's the Chef

Comment

hij is dislectisch zegt ie tog, dus ga ik er maar van uit dat ie het niet expres doet

wel vind ik 110 drukken op 7 maanden heel erg goed! ben zelf ook 15 en train nu al zo een jaar maar ik krijg 110kg nog niet omhoog
        Owner of the Iron Playground.

Comment

en welke merken van eiwitten zijn goed

en van creatine

en word je ook sterker van creatine

Comment

En is creatine een verbiden middel bij wetstrijden

Comment

je zegt wel; je moet eerst maar is leren schrijfen. Jij moet eerst maar eens wat beter leren lezen !!!!

Comment

wat een praatjes.

creatine is geen verboden middel.
                jah je hebt meer kracht.

goeie merken
                bsn hoor je goeie dingen over.

ik gebruik bbex en interactive en ga meschiem over op m double you.

suc6 gr
                one goal: power and mass

Comment

hi

ik wil je allereerst succes wensen met je kampioenschappen.
                  en als tweede zou ik wachten tot mijn 18de met creatine aangezien dit toch heel anders is dan shake´s enzo.
                  en ten derde ontbijt zou misschien kunnen zijn:
                  mage kwark
                  eiwit shake
                  havermout met melk
                  2boterhammen met pindakaas

dan krijg je ongeveer al 100gr eiwitten binnen
                  misschien wat teveel maar wel een goed stevig ontbijt

en nog succes trouwens met het afvallen.
                  Keep it Simple, Keep it Real.

Comment

Hallo Michael.

Ik lees dat je mee wilt gaan doen aan Nederlands en Fries kampioenschappen bankdrukken. Ik heb al een paar keer meegedaan en aangezien 2 december je eerste wedstrijd gaat plaatsvinden wil ik je vragen (hopelijk allemaal) graag beantwoorden om tot een goed resultaat te komen.

Eerst even een paar vraagjes: Druk je dit gewicht wel volgens de regels?

Het is namelijk zo dat bij het fries kampioenschap de regels niet zo strikt zijn als bij het nederlandse maar toch gaan velen daar mee op hun b*k. De regelementen kan je vinden op Powerlifting page of Wim Wamsteeker wel de moeite waard om daar opte gaan trainen.

en waar train je?

als je bijvoorbeeld bij Ysbrechtum traint dan zitten daar wel een paar gasten die je dit kunnen vertellen.

Er is je al verteld dat je je ontbijt wel moet nemen. Als je niet goed eet zul je ook niet veel sterker gaan worden.
                    Als je het goed wilt doen zal je uit moeten zoeken hoeveel cal. ed je per dag binnen moet krijgen.
                    Hier kan je je dieet op aanpassen.

Creatine is weer een heel ander verhaal. De een heeft goede resultaten met monohydraat en de ander met bv no-xplode.
                    Dit is dus wel persoonlijk en de meesten zweren bij het product wat ze zelf gebruiken en dat varieert nogal.

In leeuwarden zit een winkeltje met erg veel voedingsproducten (de weg tussen de oude gevangenis en het Hoeksterend) daar kunnen ze je goed informeren.

Tot zover.

Als je nog vragen hebt laat het me dan weten.

groeten Jaap.

Comment

Hallo Michael.

Ik lees dat je mee wilt gaan doen aan Nederlands en Fries kampioenschappen bankdrukken. Ik heb al een paar keer meegedaan en aangezien 2 december je eerste wedstrijd gaat plaatsvinden wil ik je vragen (hopelijk allemaal) graag beantwoorden om tot een goed resultaat te komen.

Eerst even een paar vraagjes: Druk je dit gewicht wel volgens de regels?

Het is namelijk zo dat bij het fries kampioenschap de regels niet zo strikt zijn als bij het nederlandse maar toch gaan velen daar mee op hun b*k. De regelementen kan je vinden op Powerlifting page of Wim Wamsteeker wel de moeite waard om daar opte gaan trainen.

en waar train je?

als je bijvoorbeeld bij Ysbrechtum traint dan zitten daar wel een paar gasten die je dit kunnen vertellen.

Er is je al verteld dat je je ontbijt wel moet nemen. Als je niet goed eet zul je ook niet veel sterker gaan worden.
                      Als je het goed wilt doen zal je uit moeten zoeken hoeveel cal. ed je per dag binnen moet krijgen.
                      Hier kan je je dieet op aanpassen.

Creatine is weer een heel ander verhaal. De een heeft goede resultaten met monohydraat en de ander met bv no-xplode.
                      Dit is dus wel persoonlijk en de meesten zweren bij het product wat ze zelf gebruiken en dat varieert nogal.

In leeuwarden zit een winkeltje met erg veel voedingsproducten (de weg tussen de oude gevangenis en het Hoeksterend) daar kunnen ze je goed informeren.

Tot zover.

Als je nog vragen hebt laat het me dan weten.

groeten Jaap.

Comment

Nee geen vragen meer het gaat goed ik heb gewonnen 2 dec en het record verbroken in de min 100 naar 116 kilo bedankt in ieder geval

Comment

Originally posted by been View Post
                          Leer eerst is normaal schrijven aub dit is niet te volgen.
                          Kerel, als hij zijn post afsluit met zich te verontschuldigen dat hij veel fouten
                          schrijft van wegen diselectie (schrijfstorenis). Slaat het nergens op dat je dan gaat zeggen dat hij zonder fouten moet leren schrijven......
                          Ik kon het wel volgen maarja ik heb dan ook diselectie

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X