combinatie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• combinatie

18 jaar 1 m 80 64 kilo

wat kan ik van dit verwachten ??

moutouth gainer interactive
    z bol testosteronbooster interactive
    mega crea k creatine pvl
    whey max proteine pvl

Ik zou met crea en die testosteronbooster nog even wachten.
    Ik denk dat je in het begin met shakes snel genoeg gaat. Goed training en voedingschema en knallen maar!!!

Comment

Zeker op je 18e t/m 21ste (ik kijk er al reikhalzend naar uit) zijn je testosteronlevels al op het hoogste (natuurlijke) niveau in je leven, en dan kun je al heel veel massa winnen, zonder testoboosters of creatine. En je begint ook nog pas en dan heb je al een kickstart. Ik zou gewoon even kijken hoe het zo gaat.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

heb nu al alles besteld slikken of weg goojen ??

Comment

voeding

Voeding is belangrijker dan supplementen. Extra eiwitten en wat creatine geven je al genoeg extra's in het begin! Je weet overigens pas wat een supplement doet als je het apart probeert en niet allemaal tegelijk. Ik dacht ook dat ik van tribulus sterker zou worden maar ik nam het tegelijk met creatine in. Nu zie ik dat het de creatine was die me naar een hoger niveau tilde en niet de tribulus. Tribulus werkt eigenlijk helemaal niet. Het zit gewoon tussen de oren. Dat is trouwens met veel supplementen zo. Als je voeding in orde is en je pakt extra creatine en whey dan ben je al erg goed op weg. Succes!
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X