crea blast

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• crea blast

hoi ik gebruik creatine blast van interactive.

de pot is nu op.

is het verstandig om nu even te stoppen met creatine en over 1 maand weer beginnen.

ik gebruikte de creatine blas alleen op trainings dagen.
    trainde 3 keer in de week en nam het naar de training.

ik hoorde dat je lichaam er aan gaat wennen.

groeten anne.
    one goal: power and mass

Volgens mij moet je elke dag creatine pakken als onderhoudsdosis... Los daarvan zou ik zeker even een maandje kappen. Hoewel het niet bewezen is dat je lichaamseigen aanmaak erdoor zakt, zou ik het risico niet nemen.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

dit moet je als een kuur zien
      4 a 6 weken achter elkaar.
      s'morgens een crea schake
      en s'avonds..
      zitten wel vol met koolhydraten..
      dus een soort weightgainer idee..

Gr tom
      Chaka Chaka Boy

Comment

jah maar dit is een blast.
        die moet je meteen naar de training nemen,

greetz.
        one goal: power and mass

Comment

creatine

Creatine neem je gewoon onafgebroken voor maximaal 6 weken, niet stoppen maar elke dag innemen, eerste weken zijn je oplaadfases zodat je genoeg in je lichaam hebt, het word immers geproduceerd in je eigen lichaam, na ongeveer 2 weken hoef je alleen nog maar 1 thee lepel sochtends en 1 thee lepel savonds te nemen... Ik zou me alleen niet helemaal aan het etiket houden maar gewoon wat extra erin doen, aangezien je het overtollige toch weer uitplast. Ik heb de eerste 2 weken altijd iets van 50 a 60 gram per dag en dan na die 2 weken gewoon over gaan op 10 sochtends en 10 s avonds...
          Ik weet niet of het echt daaraan ligt, maar ik merk toch echt dat ik meer kracht heb elke keer als ik aan creatine zit.

Veel succes en hopelijk heb je er wat aan.

Comment

het heeft geen zin alleen na het trainen
            je moet het 2 x per dag nemen.
            ook op rustdagen.
            neem lkkr naar het trainen een eiwit shake..
            Chaka Chaka Boy

Comment

als je creatine neemt die je niet moet laden (de zogenaamde Esthers) dan hoef je maar een dosis per dag te nemen. Ben je monohydraat aan het nemen dan zul je idd moeten laden en onderhouden (wat omslachtig). Ikzelf ben dieper in de buidel gaan tasten en heb een Esther stack gekocht van MDY. Nou ben ik van dat laden en onderhouden af. Ik heb daar allemaal geen tijd voor met mijn werk.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

zou zeker 4 weken rust nemen. doe ik ook na wat rondgevraagd te hebben. lijkt me wel zo verstandig

en zoals de sterkste ophaler zegt. de creatine met esther erin zijn voor de mensen met wat minder tijd 1 maat schep op niet trainingsdagen op trainingsdagen nam ik zelf 1 voor en 1 na de training, kost wel iets meer, maar heb je ook wel wat *revange v3*

Comment

creatine is een kuur. dus je moet het elke dag nemen en de eerste 5 dagen het dubbele om op te laden. creatine zorgt voor meer kracht is dus verstandig om het voor je training te doen.. OOk voor de werking is het beter als je het elke dag op een vast tijdstip inneemt.

peace

dan

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                    Ik heb de eerste 2 weken altijd iets van 50 a 60 gram per dag en dan na die 2 weken gewoon over gaan op 10 sochtends en 10 s avonds...
                    50-60 gram? Dat is echt ontzettend veel, en volgens mij veel meer dan nodig. Tenzij je lichaamseigen creatine peil echt laag ligt, is 20gr per dag zat.

@dannyp
                    Hoewel het woord kuur in zwang is, is het toch echt een woord dat je alleen moet verbinden met anabole steroïden. Creatine kun je geen kuur noemen, of je moet het echt tussen aanhalingstekens zetten.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik gebruik mammoth crystal elke dag 5 gram zonder te stoppen.[1 theelepel]

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X