Goat Whey

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goat Whey

Hey mensen! Heeft iemand hier ervaring met Goat whey van het merk Oryx? Is geitenwheypoeder beter of net zo goed als koewheypoeder? Of is het slechter? Ik hoop op reacties want ik las er laatst best veel over. Ik wil het best proberen als het goede resultaten geeft.
    Geniet, en drink met maten!

Geloof dat het alleen echt een meerwaarde had als je lactose intolerant was. De smaak (heb het gelezen he, niet zelf geprobeerd) scheen niet echt geweldig te zijn en de biologische beschikbaarheid was geloof ik hetzelfde. Maar dat moet ik nog even na zoeken.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Doe dat. Ik wil graag meer weten over dit onderwerp.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        Hey mensen! Heeft iemand hier ervaring met Goat whey van het merk Oryx? Is geitenwheypoeder beter of net zo goed als koewheypoeder? Of is het slechter? Ik hoop op reacties want ik las er laatst best veel over. Ik wil het best proberen als het goede resultaten geeft.
        Vroeger noemden ze geiten ook wel arme lui koeien.
        Het nadeel van geiteneiwit is, dat je altijd proeft wat de geit heeft gegeten.

Daarnaast wordt je er ook niet erg slim van, want het zijn gewoon stomme beesten. Een kip is slimmer, maar kippenmelk is nog niet uitgevonden.

Comment

Originally posted by Body-Food View Post
          Vroeger noemden ze geiten ook wel arme lui koeien.
          Het nadeel van geiteneiwit is, dat je altijd proeft wat de geit heeft gegeten.

Daarnaast wordt je er ook niet erg slim van, want het zijn gewoon stomme beesten. Een kip is slimmer, maar kippenmelk is nog niet uitgevonden.

Ik hoef er ook nie slim van te worden kerel.

Comment

Hier het eerste beginnetje. Nu nog even uitzoeken welke biologische waarde gewone wei heeft. Ik edit die waarde er straks wel in. Hier en hier, wei heeft ook een biologische waarde van 104. Zou het dus mooi bij koewei laten.
            Last edited by GeneralIx; 07-12-2007, 07:37.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Vriend..dat de biologische waarde van whey 104 is wist ik al. Of ie van Geit of koemelk gemaakt wordt maakt geen verschil. Ik WEET die dingen al. Ik wilde eigenlijk alleen vragen of er een merkbaar verschil is aan te tonen tussen whey van koeien of whey van geiten. Behalve natuurlijk dat whey van geiten lichter verteerbaar is voor mensen die allergisch zijn voor koemelk.

Ow en bedankt voor de moeite uiteraard, tof dat je die sites gezocht hebt voor me want ik ben ook weer andere dingen te weten gekomen! Thanks!

Comment

Ah. Excuses. Ikzelf dacht dat ze beide een bb hadden van 104, maar wist het niet zeker van daar het nazoeken en posten van de links.

sigpic

Comment

Bhheeeeeeeeeeeeee neeeeeeeee
                  een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X